شهرستان ها

فتنه برانگیزان در آشوب‌های اخیر کشور مجازات شوند

آبادان- امام جمعه آبادان گفت: مطالبه ما محاکمه حامیان، مسببان و مشوقان فتنه گران و اغتشاشگران حادثه اخیر در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران در مورد فتنه اخیر کشور اظهار کرد: این فتنه به دست استکبار جهانی و دشمنان ایران شکل گرفته که فقط روسیاهی آن برای فتنه گران و حامیان آن‌ها مانده است، چون ملت ایران هم‌صدا و متحد هستند و پای این نظام می‌ماندند.

وی افزود: دشمنان می‌پندارند با این فتنه‌ها و تلنگرها می‌توانند نظام پر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را براندازند، آن هم نظامی که خون هزاران شهید پای این نظام ریخته شده است.

حجت الاسلام غبیشاوی با قدردانی از نیروهای مسلح گفت: این نیروها به تجزیه طلبان و تروریست‌ها امان ندادند و انتظار می‌رود که این برخورد با دشمنان در داخل و خارج از کشور استمرار داشته باشد.

امام جمعه آبادان تاکید کرد: مطالبه ما محاکمه حامیان، مسببان و مشوقان فتنه گران و اغتشاشگران حادثه اخیر در کشور است، خواه در هر لباس و عنوانی که باشند؛ البته دستگاه قضائی اعلام کرده که با همه حامیان و مسببان این حادثه برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

حجت الاسلام غبیشاوی در مورد مدیریت فضای مجازی هم گفت: باید چاره اندیشی شود تا دشمنان خارجی و داخلی ایران نتوانند به آسانی از این فضا استفاده نادرستی داشته باشند، چون بسیاری از افراد که علم فضای مجازی را ندارند، ناخواسته با جریانات همسو می‌شوند و فکر و ذهن آن‌ها به خاطر نقشه‌های دشمنان مسموم می‌شود.

حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک روز جهانی ناشنوایان تصریح کرد: این افراد جزئی از جامعه معلولان هستند که حق زندگی دارند و نیازهای آن‌ها در زمینه‌های درمانی، تحصیلی، مسکن، اشتغال و حتی ازدواج باید تأمین شود.

وی تاکید کرد: بعضی از این افراد هوش سرشاری دارند، اما چون از نعمت شنوایی محروم هستند باید بیش از پیش حمایت بشوند تا استعداد و هوش آن‌ها شکوفا شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا