ورزش

تن‌هاخ: فقط که مقابل ارلینگ هالند بازی نمی‌کنیم!

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، مدعی شد از اهمیت دربی برابر منچسترسیتی آگاه است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از شروعی ضعیف در لیگ برتر و پذیرش دو شکست متوالی، منچستریونایتد در هفته های پیش از تعطیلات مسابقات ملی نمایش خوبی داشت و خود را به رده های بالای جدول رساند. پیش از دربی منچستر برابر سیتی، اریک تن هاخ در نشست خبری حضور پیدا کرده و مدعی شد تیمش برای کسب پیروزی همه کار خواهد کرد.

اریک تن هاخ گفت: “من دربی های زیادی را تجربه کرده ام و می دانم که معنای این بازی چیست و چه رقابتی بین دو تیم در جریان است. من می دانم که این مهم ترین بازی در منطقه منچستر است و همین موضوع من را هیجان زده می کند. شما برای کسب پیروزی در چنین دیداری همه کار انجام خواهید داد. ما در مدت اخیر نسبت به توانایی‌های خود متقاعد شده‌ایم. اگر در ادامه نیز در قالب یک تیم عمل کنیم، می‌توانیم هر حریفی خود را شکست دهیم. ما باید همیشه چنین باوری داشته باشیم و روز یکشنبه و در دربی بیشتر از همیشه به چنین چیزی نیاز داریم.

ما با بررسی شرایط خودمان برای این دیدار مهیا خواهیم شد. ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم و هدف تیم در دربی روی یکشنبه نیز چیز دیگری نیست. ما باید بهترین کارمان عملکردمان را ارائه داده و با یک برنامه مناسب وارد زمین شویم.

اوضاع بازیکنان یونایتد پیش از دربی؟ هری مگوایر مصدوم است. ما در مورد آنتونی مارسیال تردید داریم، اما او تمام هفته را با گروه تمرین کرد و ما واقعا از این وضعیت راضی هستیم. مارکوس رشفورد هم به تمرینات بازگشته و شرایط او نیز خوب بوده است.

کسب جایزه بهترین سرمربی ماه لیگ برتر؟ همه دستاوردهای ما گروهی بوده و موید آن است که ما در مسیر درستی هستیم. فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد و باید به این هدف برسیم. باید بیشتر تلاش کرد، اما در مسیر مناسبی قرار گرفته ایم.

شرایط هری مگوایر و شدت یافتن انتقادات؟ من باید هری مگوایر را هدایت و البته از او حمایت کنم و این کار را نیز انجام خواهم داد، زیرا به او مگوایر دارم. او تقریبا 50 بازی برای تیم ملی انگلیس انجام داده و هری مگوایر از کیفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است، پس همه ما به او ایمان داریم.

درخشش ارلینگ هالند در هفته های ابتدایی لیگ برتر؟ ما در دربی مقابل هالند بازی نمی کنیم، بلکه برابر منچسترسیتی به میدان خواهیم رفت.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا