شهرستان ها

بازی نساجی ونفت دو سر برد است

قائمشهر- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم صرف‌نظر از نتیجه، بازی دو سربردی برای من خواهد بود، چون از حضور در ورزشگاه شهید وطنی لذت می‌برم.

به گزارش، خبرنگار مهر، محمد رضا مهاجری جمعه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش نفت مسجدسلیمان برابر میزبانش نساجی مازندران افزود: نمی‌توانم خوشحالی خودم را از حضور در شهر قائمشهر که مهد فوتبال شمال است، پنهان کنم، این شهر مردم فوتبال‌دوستی دارد که به واسطه حضورم درکادرفنی تیم نساجی دوران خوبی با آنها داشتم.

از غیبت هواداران دربازی فردا ناراحت هستم

وی از محدودیت ایجاد شده برای حضور هواداران تیم نساجی دربازی روزشنبه با تیمش نفت مسجد سلیمان ابرازتعجب وناراحتی کرد وادامه داد: شاید خیلی‌ها از غیبت هواداران در ورزشگاه وطنی وخانگی تیم نساجی خوشحال می‌شوند، اما خدا شاهد است از حضور آنها در استادیوم خیلی خوشحال می‌شدم.

وی اضافه کرد: بنده درزمان حضورم به عنوان سرمربی تیم نساجی، هر نتیجه‌ای که در قائمشهر می‌گرفتیم، هواداران پای تیم خود بودند و نساجی را تشویق می‌کردند.

نساجی تیم با ثباتی شد

سرمربی نفت مسجدسلیمان دربخش دیگری از نساجی حریف روزشنبه تیمش به عنوان یک تیم با ثبات که تحت مالکیت خوب این باشگاه کارمی کند، گفت: آنها درسالهای اخیر تیم قابل احترامی ساخته‌اند و خوشحالم که سهمیه فوتبال کشورمان در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا متعلق به نساجی است.

مهاجری ادامه داد: بهرحال درحال حاضرمن درتیم نفت مسجدسلیمان هستم و اکنون مسئولیتی در قبال نفت مسجدسلیمان دارم.وی افزود: روزی که به این تیم آمدم، از صفر شروع کردیم. شرایط سختی در هفت هفته پایانی داشتیم، اما تیم قابل احترامی ساختیم و بقای تیم در لیگ برتر را تضمین کردیم.

نتایج تیم نفت درهفته های اخیرقابل احترام است

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ازعملکرد تیمش دربازی‌های این فصل لیگ بیست‌ودوم ابرازرضایت کرد و گفت: مطابق برنامه ریزی ها وآمارهای اعلامی توانسته‌ایم فوتبال مدنظر خودمان و مورد علاقه هواداران را در زمین پیاده کنیم.

مهاجری گفت: شش هفته از لیگ گذشته و اتفاقات و چالش‌های زیادی تا پایان فصل خواهیم داشت. امیدوارم در ادامه موفق باشیم و بچه‌ها این موضوع را می‌خواهند. با همه مشکلات و چالش‌هایی که وجود دارد، بازیکنان به خوبی تلاش می‌کنند تا از فوتبالی که بازی می‌کنیم، لذت ببریم.

به گزارش مهر، دیدارتیم های نساجی مازندران ونفت مسجد سلیمان درچارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.تا پایان هفته ششم این رقابتها تیم نفت مسجد سلیمان با کسب ۸ امتیاز و نساجی مازندران با ۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های هشتم ویازدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا