ورزش

عزت‌اللهی یک دقیقه‌ای وایله را نجات داد!

نمایش درخشان پس از دو بازی ملی؛

هافبک ایرانی وایله ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین مانع از شکست تیمش مقابل ویدوور شد.

به گزارش “ورزش سه”، سعید عزت‌اللهی پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و سنگال که در ترکیب قرار گرفته و نمایش خوبی ارائه کرده بود، در بازگشت به دانمارک و حضور کوتاه مدت در رقابت باشگاهی نیز درخشان ظاهر شد و توانست تیمش را در دیدار برابر ویدوور از شکست نجات بدهد.

تیم فوتبال وایله در حالی که سعید عزت‌اللهی را بخاطر دیر اضافه شدن به تمرینات از ابتدا در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته اول دانمارک، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه پرو وِنتیلاتیون آرنا مقابل تیم ویدوور  قرار گرفت و توانست یک امتیاز کسب کند.

وایله که در دیدار اخیرش به برتری رسیده و رتبه اول لیگ یک دانمارک را حفظ کرده بود، در مسابقه امشب در آستانه شکست مقابل ویدوور و از دست دادن صدر جدول  برابر حریف خود قرار داشت، اما سعید عزت‌اللهی مانع از باخت تیمش شد.

سعید عزت‌اللهی در دقیقه ۸۷ بازی امشب مقابل ویدوور به‌عنوان آخرین تعویضی وایله وارد زمین شد و توانست در بدو ورود به زمین مانع از شکست تیمش در این مسابقه حساس شود.

ستاره ایرانی وایله ثانیه‌هایی پس از اضافه شدن به ترکیب وایله، ریچارد سوکوتاپاسو را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن دروازه ویدوور را باز کند و گل تساوی تیمش را در لحظات پایانی به ثمر رساند.

وایله با پاس گل نجات‌بخش عزت‌اللهی به تساوی یک بر یک در دیدار امشب رسید تا ۲۵ امتیازی شود و با یک امتیاز بیشتر نسبت به ویدوور، صدر جدول لیگ دسته اول دانمارک را حفظ کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا