شهرستان ها

محفل انس با قرآن به یاد شهدا در بوشهر برگزار شد

بوشهر- محفل انس و تدبر در قرآن با حضور فعالان قرآنی و کارکنان نظامی فراجا و نداجا به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر عصر جمعه در محفل انس و تدبر در قرآن اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن دارای برکات بسیار زیادی است.

حجت‌الاسلام یاسر راغبی اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «هنگامی که فتنه‌ها مانند پاره‌های شب تاریک، شما را در خود پیچید، بر شماست که به قرآن تمسک جویید».

وی افزود: مؤمنین و انسان‌های اهل تقوا و رهروان شهدا باید در زمان غبارآلود فتنه‌ها و اینگونه حوادث که سره از ناسره، به‌سختی مشخص می‌شود از بهترین هادی که مشعل ولایت فقیه است بهره ببریم.

حجت‌الاسلام راغبی افزود: امثال این حوادث و اغتشاشات اخیر که تعدادی از نیروهای زحمتکش فراجا به شهادت رسیدند و حتی به ضابطین اجتماعی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر توهین و اگر چه خسارت برای نظام و انقلاب وارد کردند، ولی عیار عوام و خواص جامعه مشخص شد. در این بین هادیان نظام و امنیت جامعه و حامیان جبهه حق و ولایتمداری مثل همیشه خوش درخشیدند.

همچنین سید وحید حسینی از قاریان ممتاز استانی و گروهبان‌یکم علی زنگویی از قاریان فراجا بوشهر به تلاوت آیات روح‌بخش کلام‌الله مجید پرداختند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا