ورزش

کلوپ: دفاع راستی بهتر از ترنت در تاریخ داشته‌ایم؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، نسبت به انتقادهای مطرح شده از ترنت الکساندر آرنولد واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول امروز در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد میزبان برایتون خواهد بود. 
در روزهای اخیر انتقادهای شدیدی از عملکرد الکساندر آرنولد در چند هفته ابتدایی رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس در ترکیب لیورپول مطرح شد و حتی بسیاری مدعی شدند که این بازیکن نباید در فهرست گرت ساوت‌گیت برای جام جهانی 2022 قطر جایی داشته باشد. 
کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« مجموعه توانایی‌هایی که او دارد و تاثیرگذاری این بازیکن در زمان مالکیت توپ برای یک دفاع راست واقعا دیوانه‌کننده است. من فکر نمی‌کنم ما هرگز دفاع راستی بهتر از او در تاریخ دیده باشیم.»

او با اشاره به مهارت‌های فردی این بازیکن گفت:« ارسال پاس به اینجا، ارسال پاس به آنجا، تغییر منطقه بازی، ضربات آزاد، کرنرها، تصمیم‌های هوشمندانه، تصمیم‌های سریع و همه این موارد. او واقعا یک بازیکن درخشان و فوق العاده است.»
این مربی آلمانی درباره انتقادهای مطرح شده از الکساندر آرنولد اضافه کرد:« صادقانه، من این موضوع را درک نمی‌کنم. آیا ما صرفا این موضوع را می‌پذیریم که یک استعداد در کلاس جهانی بر اساس یک ویژگی مورد قضاوت قرار بگیرد؟ اگر او مدافع خوبی نبود بازی نمی‌کرد. او در همه ابعاد بازی دخالت دارد و عملکردش عالی است. ما سبک خودمان را داریم و اگر او با سبک انگلیس سازگاری ندارد، پس شرایط همین است.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا