سینمای ایران و جهان

معرفی داوران بخش‌های مختلف جشنواره «امید»

دبیرخانه جشنواره «امید» اعضای هیات داوران بخش فیلم، عکس و فیلمنامه ساخته نشده این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه یازدهمین جشنواره امید اعضای هیات داوران بخش فیلم، عکس و فیلمنامه ساخته نشده این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

بهرام توکلی، روح الله حجازی، روزبه رایگا، امیر نوروزی، میلاد سعیدی و محمد نجاریان فیلم‌های منتخب یازدهمین جشنواره امید را داوری می‌کنند. همچنین مجتبی آقایی، محمد بابایی و حبیب مجیدی به عنوان اعضای هیات داوران بخش عکس و محمدباقر قهرمانی، امید شمس و پدرام پورامیری به عنوان اعضای هیات داوران بخش فیلمنامه ساخته نشده یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید معرفی شدند.

نمایشگاه آنلاین بخش عکس جشنواره امید از طریق سامانه FestivalOmid.irfest.ir برای مخاطبان جشنواره در دسترس است و برگزیدگان جشنواره روز ۱۲ مهر از طریق اختتامیه آنلاین قابل دسترسی در وب‌سایت جشنواره به آدرس FestivalOmid.ir معرفی خواهند شد.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و به دبیری مسعود مکاری برگزار می‌شود و برگزیدگان این دوره از جشنواره روز ۱۲ مهر معرفی خواهند شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا