ورزش

گل‌محمدی: بار آخرت باشد درباره ما و همسران ما حرف می‌زنی

صحبت‌های تند یحیی در نشست مطبوعاتی

یحیی گل‌محمدی می‌گوید این تیم تماشاگری در تبریز نداشته که به دلیل اتفاقات فصل گذشته محروم شود.

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تراکتور حضور یافت و در مقابل میکروفن رسانه‌ها و در حضور خبرنگاران اظهاراتی را انجام داد.

* فوتبال برای حال خوب مردم است
گل‌محمدی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: درباره بازی صحبت خاصی ندارم به این جهت که حال دل‌مان خوب نیست؛ در این روزهای تلخ که همه مردم ناراحت هستند صحبت درباره فوتبال هیچ فایده‌ای ندارد. زمانی که حال دلت خوب باشد، فوتبال و بازی می‌چسبد اما در این شرایط نمی‌توانم درباره مسابقه صحبت کنم؛ هم بازی بدون تماشاگر است و هم در هر صورت در روزهایی هستیم که اکثریت مردم با توجه به اتفاقاتی که افتاده ناراحت هستند. با بچه‌ها صحبت کردم که بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و حال دل‌شان را خوب کنیم.

* هیچ بحث فنی ندارم
وی افزود: در بحث‌های فنی نمی‌توانم صحبتی داشته باشم. عزادار همه عزیزانی هستیم که از دست‌مان رفتند؛ چه نیروهای پلیس و چه جوان‌هایی که در این روزها جان‌شان را از دست دادند. همه بچه‌های ایران زمین و این آب و خاک هستند و صحبت کردن درباره فوتبال در این روزها هیچ اهمیتی ندارد. امیدوارم این مسائل و مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و بتوانیم به روزها و زندگی عادی خودمان برگردیم.

* چرا باید تماشاگران ما محروم شوند؟
سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه با توجه به اتفاقات بازی برگشت فصل گذشته، بازی با تراکتور در تهران بدون تماشاگر شده است گفت: این بحث‌ها مدیریتی است. ما هم نسبت به این رای عجیب و غریب اعتراض داشتیم. هنوز هیچکس متوجه نشده که چرا این رای صادر شد و دلیل آن چه بود. ما اصلا آنجا تماشاگر نداشتیم که تماشاگران ما را محروم کنند. باید این سوال را از کمیته انضباطی بپرسید.

* به کی‌روش گفتم آماده کمک هستیم 
گل‌محمدی درباره مصدومیت بازیکنان پرسپولیس در اردوی تیم ملی و همچنین درخواست کی‌روش مبنی بر اینکه بازیکنان ملی‌پوش چند روز در اختیار او باشند گفت: من با آقای کی‌روش هم صحبت کردم و نیاز به هر کمکی از طرف ما باشد، باشگاه این آمادگی را دارد که برای راحتی تیم ملی، بازیکنان، اردوها و … هر اقدامی انجام بدهد.

* مدیون عیسی هستم و به او کمک می‌کنم 
او در خصوص آخرین وضعیت عیسی آل‌کثیر و حضور بدون مجوز این بازیکن در تمرینات پرسپولیس بیان کرد: از نظر من عیسی عضوی از تیم ما است. درست است که او با ما قرارداد ندارد اما با توجه به اتفاقی که برای او در این تیم افتاد، من شخصا به او مدیون هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برایش انجام می‌دهم و این روزها هم اختصاصی تمرین می‌کند. تا نیم فصل این روند را ادامه می‌دهد و انشاالله بعد از نیم فصل درباره قرارداد صحبت می‌کنیم.

* همه چیز از بلندی چمن ورزشگاه شروع شد
وی درباره حواشی پس از بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان و اظهارات مدیرعامل این تیم گفت: زمان زیادی از آن ماجرا گذشته و اتفاقاتی که آنجا افتاد، اتفاقاتی نبود که در شان فوتبال ایران باشد. در هر صورت شروع آن اتفاقات هم به خاطر چمن بلند ورزشگاه بود و ناظر بازی هم زمانی که چمن را دید، تایید کرد که این چمن چند روز است که کوتاه نشده است. بحث از آنجا شروع شد و اگر‌ چمن ورزشگاه عادی بود و این اتفاقات نمی‌افتاد، شاهد این مسائل هم نبودیم.

* دیاباته بهتر از چیزی بود که فکر می‌کردیم 
گل‌محمدی در مورد وضعیت شیخ دیاباته توضیح داد: شرایط این بازیکن خوب است و از هفته بعد به جمع ما اضافه می‌شود. او نسبت به چیزی که فکر می‌کردیم بهتر بود و انشاالله از چند روز هم به تمرینات تیمی اضافه می‌شود.

* تراکتور تیم خوبی است
سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تراکتور با حضور بردیف صدرنشینی و همچنین انگیزه بازیکنان تیمش بار حفظ صدرنشینی گفت: قهرمانی در لیگ هدف اصلی ما است و تراکتور هم در دو هفته‌ اخیر که پیروزی داشته، شرایط روحی و روانی بهتری پیدا کرده است. من تراکتور را تیم خیلی خوبی دیدم و این بازی قطعا برای ما سخت خواهد بود. انشاالله بتوانیم با یک برد هواداران‌مان را خوشحال‌ کنیم.

* آقای معلوم الحال! این آخرین هشدار است 
وی در پایان گفت: می‌خواهم درباره یک آدم معلوم‌الحال که درباره فوتبال صحبت می‌کند و به خودش اجازه می‌دهد از جایگاه و تریبونی که دارد، درباره پوشش همسر من صحبت کند صحبت کنم؛ ایشان طبق صحبتی که شده سخنگوی هیچ بخشی از حاکمیت نیستند و غلط اضافی کردند که درباره این مسائل صحبت کرده‌ و این آخرین بارش باشد که درباره فوتبال و همسران فوتبالیست‌ها صحبت می‌کند. ایشان باید حواسش جمع باشد و نباید این اتفاق تکرار شود؛ اگر یک‌بار دیگر درباره این مسائل صحبت کند، اتفاقات بدی برایش خواهد افتاد. من این هشدار را به او می‌دهم و از او می‌خواهم دیگر از این غلط‌های اضافی نکند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا