شهرستان ها

تجارب ارزنده سالمندان محرک و عامل تحقق توسعه پایدار کشور است

کرج- استاندار البرز گفت: باید از تجارب ارزنده سالمندان در بخش‌های مختلف و تحقق توسعه پایدار کشور و ایجاد آرامش و روشنگری در جامعه استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر شنبه در حاشیه دیدار با جمعی از سالمندان و افتتاح سوئیت های ویژه نگهداری از سالمندان بمناسبت روز جهانی سالمند ضمن تبریک این روز، افزود: سالمندان در جامعه ایرانی دارای جایگاه و احترام ویژه ای هستند از این رو باید در مراکز نگهداری از این قشر ارزشمند، تمامی جوانب برای تکریم و نگهداری از آنها رعایت شود.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از جمعیت کشور به سمت سالمندی و کهنسالی پیش می‌روند از این رو باید تدابیر لازم برای این منظور اتخاذ شود.

عبداللهی گفت: ضرورت دارد مراکز نگهداری از سالمندان و دهکده‌های سلامت در استان البرز پیش بینی شود.

وی افزود: این افراد برکت خانواده‌ها و کشور هستند و دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه مشاوره و راهنمایی نسل‌های مختلف جامعه هستند.

استاندار البرز گفت: باید از تجارب ارزنده سالمندان در بخش‌های مختلف و تحقق توسعه پایدار کشور و ایجاد آرامش و روشنگری در جامعه استفاده کرد.

وی افزود: افراد سالمند بعنوان ریش سفیدان و بزرگان محله‌ها دارای احترام خاصی هستند که می‌توانند با احیای نقش خود، در جهت بهبود شرایط اجتماعی استان هدایتگر و مساعد باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا