بین الملل

واکنش‌ها به شهادت کودکی که با تعقیب نظامیان صهیونیست قلبش از تپش بازماند


واکنش‌ها به شهادت کودک هفت ساله‌ای که با تعقیب نظامیان صهیونیست در کرانه باختری قلبش از تپش بازماند، همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هشتگ «ریان سلیمان» کودک هفت ساله فلسطینی که پس از تعقیب نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، قلبش از تپش بازمانده و به شهادت رسید، در شبکه‌های اجتماعی ترند شد.

کابران شبکه‌های اجتماعی با انتشار گسترده تصاویر این کودک فلسطینی، تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کودکان فلسطینی اعم از تعقیب، قتل و بازداشت آن‌ها را که نقض آشکار حقوق بشر و کودک است، یادآور شد.

یک کاربر توئیتر نوشت: او (ریان) ترسیده بود و قلبش از ترس تروریسم صهیونیستی از تپش ایستاد، او در آن لحظه فقط دنبال آغوش مادرش بود و در خیابان‌های بیت لحم فقط دنبال یک جای امن می‌گشت.

 

کاربر دیگری نوشت: «ای طفل کوچک من! دنیا با تو همدردی نمی‌کند چرا که فرد جنایتکار عزیز آنهاست و من تنها می‌توانم به تو بگویم درود به قلب کوچک تو و حسبک‌ الله و نعم الوکیل».

 

یک کاربر دیگر هم با انتشار کاریکاتوری نوشت: «ریان سلیمان هفت ساله که نظامیان صهیونیست در نزدیکی مدرسه‌اش در شرق بیت لحم او را تعقیب کردند از ترس فرار کرد و از یک بلندی افتاد و قلبش از تپش ایستاد»

 

کاربر دیگری نوشت: «آیا جهان این بار با ریان همدردی می‌کند یا اینکه قاتل او رژیم صهیونیستی است و مجالی برای همدردی نیست؟؟»

 

یک کاربر دیگر نیز نوشت: «این قصه و خیال نیست، این واقعیتی است که در فلسطین رخ داد و کودکی تحت تعقیب صهیونیست‌ها بود از یک مکان بلند سقوط کرد و قلبش ایستاد، ریّان کودک مناسبی برای تجارت رسانه‌ای و پخش مستقیم نیست، ریّان را سردمداران سازش کشتند…!»

 

 

پایان پیام/م


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا