شهرستان ها

هیچ روزنامه نگار کردستانی در حوادث اخیر بازداشت نشده است

سنندج- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: در حوادث دو هفته اخیر هیچ خبرنگار و روزنامه نگاری بازداشت نشده است.

علی اصغر دریایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه طی دو هفته اخیر که شاهد اقدامات برخی اغتشاش گران در برخی خیابان‌های استان بودیم و به تعدادی صنوف و اماکن عمومی آسیب‌هایی وارد شد، شاهد اقدامات مخرب رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در فضای مجازی نیز بودیم.

وی افزود: اصحاب رسانه کردستان در این ایام با روشنگری و هدایت افکار عمومی نقش خود را به خوبی ایفا کردند و این امر موجب عصبانیت معاندان و عوامل ضد انقلاب شد و تعدادی از فعالان رسانه‌ای استان در فضای مجازی مورد تخریب و ترور شخصیت دشمنان و ضدانقلاب قرار گرفتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: در سنوات گذشته و در جریان فتنه‌های مختلفی که توسط معاندان در داخل کشور راه افتاد یک سری به دنبال موج سواری و گرفتن ماهی از آب گل آلود بودند.

دریایی افزود: با توجه به جایگاه ویژه رسانه‌ها در سطح ملی و بین المللی شاهد سو استفاده برخی افراد معلوم الحال از نام و نشان رسانه‌ها بوده‌ایم و تعدادی از این افراد سودجو با موج سواری بر اتفاقات و حوادث جامعه، خود را فعال رسانه‌ای معرفی کرده و با فریب افکار عمومی راهی خارج از کشور شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: طی دو هفته اخیر نیز یک سری افراد سودجو سعی کردند که خود را خبرنگار و روزنامه نگار قلمداد کرده و با موج سواری بر اتفاقات اخیر برای خود جایگاهی در آن طرف مرزها فراهم کنند اما اعلام می‌داریم که تاکنون هیچ خبرنگار و روزنامه نگار کردستانی در جریان این اتفاقات بازداشت نشده و همه فعالان رسانه‌ای استان در مدار و چارچوب قوانین کشور به فعالیت پرداخته‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا