دانش و فناوری

رونمایی از موبایل اوپو با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

مشخصات یک موبایل جدید از سری A۷۷ اوپو فاش شده که نشان می دهد دستگاه باتری ۵ هزار میلی آمپری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  گیزموچاینا، شرکت چینی اوپو تصمیم دارد موبایل های جدید سری A به نام «اوپوA۷۷»را رونمایی کند.

در همین راستا برخی مشخصات یکی از دستگاه های این سری قبل از رونمایی رسمی،  در وبسایت «گیچ بنچ» رصد شد. طبق اطلاعات موجود در این سایت دستگاه مجهز به تراشه اسنپ دراگون۶۸۰ SoC و ۸ گیگابایت RAM است. پیش از این نیز فاش شده بود که موبایل مذکور با باتری ۵ هزارمیلی آمپری، فناوری شارژ سریع ۳۳ وات و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به بازار می آید.

موبایل سری A۷۷ که مشخصات آن در این وب سایت فاش شده با شماره مدل CPH۲۴۷۳ ثبت شده است. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۶۸۰ با ۸هسته و GPU ۶۱۰ است. موبایل مذکور علاوه بر آنچه ذکر شد با سیستم عامل اندروید ۱۲ کار می کند.

طبق اطلاعاتی که قبلا فاش شده، دستگاه  با نمایشگر ال سی دی ۶.۵۶ اینچی و وضوح HD+ به بازار عرضه می شود. رفرش ریت دستگاه نیز ۹۰ هرتز اعلام شده است. ضخامت موبایل ۷.۹۹ میلی متر و وزن آن ۱۸۷ گرم است.

در کنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز عمق دو مگاپیکسلی نیز پشت دستگاه وجود دارد. دوربین سلفی موبایل مذکور نیز ۸ مگاپیکسلی است.

طبق گزارش های موجود این دستگاه در دو نسخه با ۶ گیگابایت RAMو ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۸ گیگابایتRAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا