دانش و فناوری

قیمت و تصاویر جعبه گوشی‌های سری شیائومی 12T افشا شد

رونمایی از سری شیائومی 12T برای تاریخ 4 اکتبر ( 12 مهر) برنامه‌ریزی شده، اما حالا قیمت این گوشی‌های هوشمند برای بازار اروپا افشا شده و همچنین تصاویری از جعبه مدل استاندارد این خانواده به اینترنت راه پیدا کرده است.

طبق تصاویر منتشر شده توسط حساب توییتری «سودانشو امبور»، مدل 12T در جعبه‌ای سفید با نوشته‌هایی طلایی قرار دارد و مواردی مانند گوشی ، یک آداپتور، کابل USB-C، ابزار خارج کردن سیمکارت، قاب محافظتی، دفترچه راهنما، کارت ضمانت‌نامه و اطلاعات ایمنی را شامل می‌شود.

از سوی دیگر همچنین تصاویر منتشر شده توسط این منبع دنیای فناوری تایید می‌کنند شیائومی 12T یک شارژر 120 واتی را به همراه خواهد داشت و انتظار می‌رود این گوشی غیر از موارد رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی که روی جعبه محصول به آنها اشاره شده، با رم 8 و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی نیز عرضه شود.

قیمت احتمالی سری شیائومی 12T در اروپا

منبع دیگری به نام «رولند کوانت»، اطلاعات تایید نشده تازه‌ای از قیمت گوشی‌های جدید این غول فناوری چینی در بازار اروپا منتشر کرده است.

طبق ادعای این منبع، نسخه دارای رم 8 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی شیائومی 12T برچسب قیمتی 580 یورویی را روی خود دارد، در حالی که نسخه 8/256 گیگابایتی 630 یورو قیمت خواهد داشت.

در سوی دیگر مدل شیائومی 12T پرو در نسخه 8/256 گیگابایتی 770 یورو و نسخه 12/256 گیگابایتی آن نیز 800 یورو قیمت خواهد داشت.

در پایان لازم به ذکر است که این قیمت‌های مطرح شده جدید کمی پایین‌تر از گمانه‌زنی‌های پیشین هستند اما به هر صورت چنین به نظر می‌رسد که برای اطلاعات رسمی باید تا تاریخ معرفی این محصولات یعنی دوازدهم مهر منتظر بمانیم.

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا