شهرستان ها

شهدا الگوی متعالی ایرانیان برای پیشرفت روزافزون هستند

قروه- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شهدا الگوی متعالی ایرانیان برای پیشرفت روزافزون هستند و باید همواره نام و یاد این بزرگواران گرامی داشته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در در یادواره شهید حسین نامور در روستای «گلالی» شهر «دزج» اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و فضای حاکم بر آن آکنده از معنویت و طراوت است و باید تلاش شود این فضای معنوی را به جامعه تزریق کنیم.

وی افزود: شهدا با خدای خود معامله کرده اند و با آگاهی کامل قدم در این مسیر گذاشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: وظیفه شناسی، زمان شناسی و بصیرت افزایی سه ویژگی شاخص شهدا بوده و ما نیز موظفیم دنباله رو افکار و مکتب شهدا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: ما با الگوگیری از شهدا با پیروی از مقامات و بزرگان دین و بر مبنای وظیفه شناسی و آگاهی بخشی به میدان آمده تا مردم، خانواده و اطرافیان خود را نسبت به وضعیت موجود آگاه و هوشیار کنیم.

وی افزود: آدم‌هایی که از این نظام بهره بردند و خون و گوشت و استخوانشان، ثروت و اعتبارشان در این نظام و مملکت به دست آورده اند، امروز مخالف ایستاده و با کمال بی انصافی دستور براندازی را می‌دهند که این حرکات جای تأسف دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا