ورزش

عملکرد ضعیف رسانه‌ای فدراسیون/ دریغ از یک مصاحبه و عکس از تیم ملی

فوتسال قهرمانی آسیا – کویت

بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال در انجام وظایف خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عملکرد سئوال برانگیزی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از هفته گذشته به میزبانی کشور کویت آغاز شده است. تیم ملی ایران در گروه سوم این رقابتها با غلبه بر اندونزی و چین تایپه، صعودش به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کرده است و فردا در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف لبنان می‌رود.

ایران با کسب ۱۲ عنوان قهرمانی در دوره‌های گذشته، پرافتخارترین تیم فوتسال آسیا و همچنین پرافتخارترین تیم در فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود اما همانطور که انتظار می‌رفت، این رشته حتی از سوی فدراسیون هم مورد بی مهری قرار گرفته است.

بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال با وجود انجام دو مسابقه و پیروزی برابر اندونزی و چین تایپه حتی یک فریم عکس و یا یک خط مصاحبه با سرمربی و بازیکنان منتشر نکرده است.

خبرنگاران داخلی برای تهیه خبر از بازی‌های تیم ملی تنها به قاب تلویزیون و شبکه ورزش چشم دوخته‌اند و برای پی بردن به نظرات و صحبت‌های سرمربی و بازیکنان، در انتظار انعکاس اظهارات آنها روی وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.

عملکرد ضعیف رسانه‌ای فدراسیون/ دریغ از یک مصاحبه و عکس از تیم ملی

سایت فدراسیون فوتبال در این مدت به جز مصاحبه با شمسایی پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا، تنها سه خبر درباره تیم ملی فوتسال منتشر کرده است؛ دو نتیجه بازی مقابل اندونزی و چین تایپه و یک خبر هم مربوط به ترکیب تیم ملی فوتسال مقابل تایپه در بازی روز گذشته.

توجه به این موارد نه تنها برای کار رسانه‌های خبری در حال حاضر اهمیت دارد بلکه می‌تواند به داشتن آرشیو قوی برای فدراسیون فوتبال در سال‌های آینده کمک زیادی کند؛ زمانی که فدراسیون فوتبال قصد دارد با اعتباری که فوتسال برای این فدراسیون به دست می‌آورد خودی نشان بدهد و مدیرانش برای خودشان کارنامه و ستاره سازی کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا