ورزش

بلینگام در سیتی به سرنوشت گریلیش دچار می‌شود

او باید به منچستریونایتد برود

گلر سابق منچستریونایتد معتقد است که جود بلینگام در صورت پیوستن به سیتی، مثل جک گریلیش ناکام خواهد شد و باید یونایتد را ترجیح بدهد.

به گزارش “ورزش سه”، جود بلینگام، هافبک باشگاه دورتموند و تیم ملی انگلیس، احتمالا آخرین فصل حضورش را در باشگاه آلمانی پشت سر می گذارد و فصل بعد او را در باشگاهی دیگر خواهیم دید. دورتموند دو سال پیش برای خرید او از بیرمنگام، 25 میلیون یورو هزینه کرد و حالا قیمت او 150 میلیون یورو تخمین زده می شود.

رئال مادرید جدی ترین باشگاه غیرانگلیسی خواهان بلینگام است، ضمن اینکه در انگلیس هم لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد سخت خواهان او هستند. کار رئال در رقابت با باشگاه های انگلیسی بسیار سخت خواهد بود.

بن فاستر، دروازه بان سابق بیرمنگام، منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، معتقد است بلینگام باید یونایتد را به سایر باشگاه ها ترجیح بدهد. او به تلگراف گفت:« بلینگام یک استعداد خالص است و واقعا دوست دارم او را در منچستریونایتد ببینم. فکر می کنم او در یونایتد یک ستاره تاثیرگذار می شود و نقش مهمی در تیم به او واگذار خواهد شد. بعید می دانم او در منچسترسیتی یا لیورپول چنین شرایطی داشته باشد. حتی معتقدم اگر به سیتی برود، به یک جک گریلیش جدید تبدیل خواهد شد. چه کسی تصور می کرد گریلیش که در استون ویلا یک ستاره بود، در سیتی به بازیکنی معمولی تبدیل شود؟ نگرانم که بلینگام هم به سیتی برود و به همان سرنوشت دچار شود.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا