ورزش

امشب، اولین بازی لژیونر ایران در لیگ فرانسه

محمدجواد معنوی نژاد امروز در ترکیب تیم پویتوین فرانسه به میدان خواهد رفت.

به گزارش “ورزش سه”، چندی قبل مشخص شد که بعد از پایان مصدومیت جواد معنوی نژاد او به تیم پویتوین فرانسه بازگشته و فصل آینده در این تیم به میدان خواهد رفت. از طرف دیگر معنوی‌نژاد برای تبدیل شدن دوباره به یک مهره کلیدی در تیم ملی نیز از انگیزه های بالایی برخوردار است.

این دریافت کننده قدرتی والیبال ایران، رقابت های لیگ ملت ها را به دلیل نا آمادگی از دست داد اما در قهرمانی جهان در لیست تیم ملی حضور داشت. اگرچه معنوی نژاد در مسابقات قهرمانی جهان خیلی به بازی گرفته نشد اما در همین فرصت اندک نیز نشان داد که به بهترین فرم خود نزدیک و نزدیک تر شده است.

مسابقات لیگ والیبال فرانسه امروز آغاز خواهد شد و معنوی نژاد اخیرا تمرینات خود را به شکل فشرده‌ای با هم تیمی هایش در پویتوین پیگیری کرده تا علاوه بر رقم زدن یک فصل فوق العاده با این تیم فرانسوی، جایگاه خود در ترکیب ثابت تیم ملی را هم به دست آورد.

در همین راستا تیم پویتوین امشب در چارچوب هفته اول لیگ فرانسه از ساعت 21 به مصاف ناربون خواهد رفت و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد معنوی نژاد در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت و اولین بازی خود را در فصل جدید لیگ فرانسه انجام می‌دهد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا