فرهنگ

حسین فتاحی: من هیچ بیانیه‌ای علیه نیروی انتظامی امضاء نکرده‌ام


حسین فتاحی نویسنده کودکان و نوجوانان که نامش در فهرست 800 فعال حوزه کودک و نوجوان و امضاءکننده بیانیه علیه نیروهای انتظامی است، می‌گوید: من هیچ متنی را امضاء نکرده‌ام و اصلا کسی در این باره با من تماس نگرفته است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در چند روز گذشته بیانیه‌ای از سوی نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان در فضای مجازی با عنوان بیانیه ۸۰۰ نفر از فعالان ادبیات کودک نوجوان در محکومیت نیروهای انتظامی منتشر شد. محمدرضا سرشار نویسنده و فعال ادبیات کودک و نوجوان در فضای مجازی خود خبر از تکذیبه حسین فتاحی که در این بیانیه نامش به چشم می‌خورد را گذاشته است، که به قرار زیر است:

یکی از نویسندگانی که نامشان به عنوان امضاء کننده بیانیه ۸۰۰ دست‌اندرکار کتاب و ادبیات کودکِ مورد اشاره در یادداشت فوق اینجانب، پای آن آمده است، جناب آقای حسین فتاحی است.

من برای ایشان پیام فرستادم و از این کارشان گله کردم. مشارالیه در پاسخ، با ارسال پیامکی که در ذیل می‌آید، به شدت این موضوع را تکذیب کردند. به این ترتیب، سخافت کار و نادرستی و دغلِ دست‌اندرکاران این بیانیه، از آنچه که بود آشکارتر شد و خدا می‌داند که از این اسامی چند مورد دیگر، به همین ترتیب، دروغین باشد!

«سلام جناب سرشار. من هیچ متنی را امضاء نکرده‌ام. هرجا صلاح می‌دانید اعلام کنید.
اصلاً تلگرام من باز نمی‌شود که بخواهم متنی بخوانم یا امضاء کنم. فیلتر شکن هم ندارم و استفاده نمی‌کنم.
هر جا اعلام کرده‌اند دروغ گفته‌اند.»

در پیام بعدی هم اضافه کردند: «کسی هم، در این ارتباط با من تماس نگرفته.»

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا