فرهنگ

تحلیل 3 مداح بر ماجرای تروریستی زاهدان/ بازهم پای تروریست‌ها به ماجرا باز شد+عکس


در واکنش به این عملیات تروریستی شهر زاهدان، اظهارات بسیاری صورت گرفته که 3 نفر از مداحان کشور هم در این خصوص تحلیل‌هایی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، روز گذشته در جریان عملیات تروریستی شهر زاهدان دو نفر از نیروهای سپاه پاسداران و یک نیروی بسیجی به شهادت رسید. یکی از نیروهای پاسدار که روز گذشته به شهادت رسید، سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بود.

کپی برابر با اصل مقدمات حوادث سوریه و عراق

در واکنش به این ماجرای تروریستی اظهارات بسیاری صوت گرفته که ۳ تن از مداحان کشور هم در این خصوص تحلیل‌هایی ارائه کردند. محمدحسین پویانفر مداح سرشناس کشورمان در فضای مجازی با هشتگ #زاهدان_تسلیت نوشت: «دقیقاً کپی برابر با اصل مقدمات حوادث ۲۰۱۱ سوریه و ۲۰۱۴ عراق در حال اجراست. نقشه‌ای که برای ایران ما دارند.»

این توئیت توسط مهدی رسولی دیگر مداح کشورمان هم بازنشر شده بود.

 بصیرت دُرّ کم یاب است

ابوذر بیوکافی هم نوشت: «در فتنه زاهدان انگیز‌ه‌ها و اهداف دشمن کاملاً مشخصه… اما در فتنه‌هایی مثل ۸۸ تشخیص حق از باطل کار آسونی نیست. اینجاست که بصیرت دُرّ کم یاب است.» مهدی رسولی این توئیت را هم بازنشر کرده بود.

بازهم پای ریگی‌ها به ماجرا باز شد

حسین طاهری دیگر مداح کشورمان هم نوشت: «بازهم پای ریگی‌ها به ماجرا باز شد… چشمتون روشن وطن‌پرست‌های باغیرت! چشمتون روشن علی کریمی‌ها… اما این تازه اول مصیبته! از این به بعد… خون صدها مهسا امینی به گردن‌شماست!»

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا