جامعه

احداث مدرسه به نام شهید سید حمیدرضا هاشمی


رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد: در راستای زنده نگاه‌داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر انقلاب و امنیت کشور، مدرسه‌ای در زادگاه شهید سیدحمیدرضا هاشمی به نام این شهید بزرگوار احداث خواهد شد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیام تسلیت درپی شهادت سید حمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نوشت: بار دیگر تروریست‌های وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی دست به جنایت زدند و تعدادی از هموطنان عزیز و جمعی از پاسداران امنیت کشور را در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رساندند.

▪️
متأسفانه در حادثه تلخ ظهر جمعه ۸ مهرماه، دوست و برادر خوبم «سیدحمیدرضا هاشمی» معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که سالیان دراز در سنگر حفظ امنیت و آبادی آن دیار مجاهدانه خدمت کرد، نیز به فیض شهادت نائل آمد و دل ما و همه دوستان و علاقه‌مندان به آرامش و امنیت وطن را داغدار کرد.

دشمنان این آب و خاک بدانند که اقدام رذیلانه و خباثت بار مزدوران و تروریست‌های جنایتکارشان بی پاسخ نخواهد ماند و فرزندان برومند این سرزمین نمی‌گذارند خون به ناحق ریخته شده این شهدای عزیز پایمال گردد.

اینجانب به نوبه خود ضمن دعوت مردم گرانقدر و نجیب استان سیستان و بلوچستان به حفظ آرامش، به هم استانی‌های عزیز، پاسداران امنیت کشور به ویژه خانواده دوست شهیدم زنده یاد «سید حمیدرضا هاشمی» تسلیت عرض می‌نمایم و ازخداوند متعال برای شهدای عزیز و همه درگذشتگان رحمت واسعه و برای خانواده‌های داغدیده صبر جمیل و اجر جزیل آرزو می‌کنم.

همچنین، در راستای زنده نگاه‌داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر انقلاب و امنیت کشور، مدرسه‌ای در زادگاه شهید سیدحمیدرضا هاشمی به نام این شهید بزرگوار احداث خواهد شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا