دانش و فناوری

شیائومی از یک کولر گازی جدید با قابلیت تمیزکنندگی خودکار و قیمت 365 دلار رونمایی کرد

شیائومی سیستم تهویه هوای جدیدی به نام 1.5HP Inverter Air Conditioner را وارد بازار چین کرده که در کنار قابلیت‌های سرمایش، گرمایش و مصرف پایین انرژی، از قابلیت تمیزکننده خودکار برخوردار است.

مشخصات کولر گازی جدید شیائومی

محصول جدید شیائومی از یک کمپرسور معکوس‌کننده دوار و محصور شده به همراه یک روتور مغناطیسی ثابت بهره می‌برد. استفاده از چنین اجزایی امکان می‌دهند تا روتور حرکت و عملکرد نرمی داشته باشد. این کولر گازی قادر است حجم هوایی معادل 660 متر مکعب در ساعت را به جریان دربیاورد و همچنین می‌تواند بر حسب دمای محیط، گرمایش یا سرمایش مورد نیاز را فراهم کند.

گفتنی است این محصول برای استفاده در اتاق‌هایی با مساحت 16 تا 20 متر مربع طراحی شده و با وجود عملکرد دوگانه دما و رطوبت آن، تغییرات این دو بخش را با سادگی و آسانی هرچه بیشتر انجام می‌شوند. در ضمن محصول تازه شیائومی می‌تواند تا 91 کیلووات در ساعت در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشد.

از سوی دیگر همانطور که پیش‌تر نیز مورد اشاره قرار گرفت سیستم تهویه هوای جدید شیائومی به یک سازوکار پاکسازی خودکار مجهز است که برای این امر از پره‌ها یا باله‌هایی با جنس آلومینیوم هیدروفیل استفاده می‌کند.

این ویژگی که با فیلتر‌های ضد باکتری و کپک همراهی می‌شود، به محصول کمک می‌کند تا گردوغبار داخل دستگاه را از بین ببرد، در نتیجه هوای خروجی همیشه پاکیزه خواهد بود. با این حال این دستگاه در صورت مسدود شدن فیلتر به کاربر پیغام می‌دهد.

کولر گازی جدید <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c'>شیائومی</a> عرضه شد

لازم به ذکر است که این دستگاه نیز مانند اغلب لوازم خانگی هوشمند شیائومی از قابلیت اتصال به اکوسیستم خانگی هوشمند می‌جیا برخوردار است و می‌توان آن را از طریق اپ می‌جیا و فرامین صوتی Xiao AI کنترل کرد.

در پایان باید گفت قیمت اولیه این محصول 365 دلار بوده اما با لحاظ شدن تخفیف هم اکنون می‌توان آن را با قیمت 309 دلار در بازار چین تهیه کرد. هنوز اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا