شهرستان ها

افتتاح باند دوم بزرگراه کرمانشاه – کامیاران طی هفته آینده

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از افتتاح باند دوم بزرگراه کرمانشاه – کامیاران طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر شنبه در حاشیه برنامه بازدید از پروژه بزرگراه کرمانشاه – کامیاران که با حضور معاون عمرانی استاندار انجام گرفت، اظهار کرد: بزرگراه کرمانشاه – کامیاران یکی از محورهای مبادلاتی بسیار مهم استان است که در ادامه به کریدور تجاری شمال غرب کشور و مرز بازرگان متصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال‌ها این پروژه بزرگ با رکود مواجه بوده است، افزود: تکمیل این پروژه نیازمند یک مدیریت جهادی و میدانی بود و در دولت مردمی تلاش گسترده‌ای برای اتمام آن صورت گرفت.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه یک جهش بزرگ در روند تکمیل بزرگراه کرمانشاه به کامیاران صورت گرفته است، تصریح کرد: با محوریت معاونت عمرانی استانداری تلاش شد این بزرگراه با بهترین کیفیت و در کمترین زمان اجرا شود.

وی اضافه کرد: پیش از این ۳۳ کیلومتر از این بزرگراه به بهره برداری رسیده است که با تلاش و پیگیری انجام شده ۹ کیلومتر باقی‌مانده هم در آستانه بهره برداری قرار دارد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: با افتتاح این پروژه محور کلیدی کرمانشاه به کامیاران به صورت کامل دو بانده می‌شود و این مسیر پرخطر و پرحادثه به جاده‌ای ایمن برای تردد تجاری و مسافری بین دو استان تبدیل خواهد شد.

امیری مقدم در ادامه از پروژه راکد تقاطع قزانچی بازدید کرد و تاکید کرد: انجام این پروژه که سال‌ها است به حال خود رها شده و از تعهدات شرکت زیرساخت است که باید انجام شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا