ورزش

حاشیه دیدار گل‌گهر و استقلال| جنجال در سیرجان/ از درگیری فیزیکی ساپینتو تا تاسف قلعه‌نویی


آخرین لحظات بازی گل‌گهر و استقلال جنجالی دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دقیقه 2+90 بازی استقلال و گل‌گهر از هفته هفتم لیگ برتر در شرایطی که نتیجه مسابقه یک بر یک دنبال می‌شد، امین قاسمی‌نژاد در حرکتی مشکوک روی صالح حردانی مرتکب خطا شد.

امیر عرب‌براقی داور این مسابقه ابتدا این صحنه را پنالتی اعلام کرد که این موضوع منجر به اعتراض شدید بازیکنان و مربیان گل‌گهر شد و بازیکنان و مربیان استقلال نیز اصرار داشتند  که داور نباید تصمیم خود را تغییر بدهد. به همین دلیل عرب براقی برای اخذ تصمیم نهایی خود به سمت محمدرضا ابوالفضلی رفت و با کمک داور اول خود مشورت کرد. 

در همین زمان درگیری بین کادر فنی دو تیم سبب شد، داور ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال و سعید الهویی، مربی گل‌گهر را از زمین اخراج کند. البته سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان پایتخت پس از دریافت کارت قرمز چندین بار بر صورت خود کوبید و با رفتن به سمت کادر فنی تیم حریف با برخی مربیان گل‌گهر دچار درگیری لفظی شد. در نهایت پس از اینکه برخی بازیکنان استقلال و بیژن طاهری او را کنترل کردند، ساپینتو تصمیم گرفت از زمین بیرون برود. البته او در ابتدا قصد داشت با داور نیز درگیر شود.

عربی براقی نیز پس از مشورت با محمدرضا ابوالفضلی، روی تصمیم ابتدایی خود ماند و برای استقلال پنالتی گرفت تا در شرایطی که چهار دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم محاسبه شده بود، کوین یامگا در دقیقه 7+90 گل دوم استقلال را وارد دروازه حریف کند.

در شرایطی که بازیکن فرانسوی استقلال پس از این گل روی زمین نشست و دو دست خود را برای شکرگزاری از خداوند به سمت آسمان گرفت.

امیر قلعه‌نویی که در جریان درگیری بازیکنان و کادر فنی دو تیم وارد این معرکه نشده بود پس از گل برتری استقلال سری به نشانه تأسف تکان داد.

در نهایت داور در دقیقه 100 سوت خود را به نشانه برتری دو بر یک استقلال به صدا درآورد.

با این نتیجه اولین شکست سیرجانی‌ها در لیگ برتر رقم خورد.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا