ورزش

منم پائولو دیبالا؛ کابوس جدید اینتر! (عکس)

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، به زیبایی در نیمه اول دروازه اینتر را باز کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در اواخر فصل گذشته بود که باشگاه یوونتوس بعد از کش و قوس های فراوان، رسما اعلام کرد با پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و این بازیکن بعد از هفت سال تورین را ترک خواهد کرد. در ابتدا به نظر می رسید تمامی توافقات با اینتر انجام شده و پائولو دیبالا لباس نراتزوری را به تن خواهد کرد.

اما در ادامه فرصت جذب روملو لوکاکو برای اینتر ایجاد شد و آنها دیگر تمایلی به جذب این ستاره آرژانتینی نشان ندادند. در ادامه پائولو دیبالا که مدت ها منتظر اینتر بود، راهی رم شده و با جالوروسی به توافق رسید. اما امروز این دو تیم به مصاف هم رفتند و دیبالا ثابت کرد اینتر مرتکب چه اشتباه بزرگی شده است.

در اواسط نیمه اول بود که پائولو دیبالا در سمت راست محوطه جریمه اینتر صاحب فرصت شده و با یک ضربه فوق العاده و محکم موفق به گلزنی شد. سمیر هاندانوویچ ابتدا عکس العمل نشان داد، اما ضربه پائولو دیبالا به قدری محکم بود که توپ بعد از برخورد به دست دروازه بان اینتر وارد دروازه شد. دیبالا پس از اینکه در 10 بازی در سری آ مقابل اینتر در باز کردن دروازه این تیم ناکام مانده، در چهار دیدار از پنج بازی اخیر خود در لیگ موفق به گلزنی برابر نراتزوری شده است. 


منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا