دانش و فناوری

تسهیل اقامت گردشگران در اماکن باستانی


تقویت روش‌های معرفی جاذبه‌های توریستی و هموار کردن مسیرهای ورودی گردشگران، از نوآوری‌هایی است که یک شرکت خلاق توسعه می‌دهد.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فاس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استفاده از روش‌های نوآورانه برای تسهیل رزرو اماکن اقامتی برای گردشگران و مسافران سراسر جهان به ایران، زمینه را برای مسافران خارجی به کشور تسهیل کرده است.

از جمله خدماتی که شرکت خلاق ایران هتل برای تسهیل سفر مسافران خارج از کشور به ایران ارائه کرده، می‌توان به رزرو آنلاین هتل‌ها از طریق وب‌، پرداخت از طریق کارت‌های بین‌المللی اشاره کرد. متقاضیان خارج از کشور به راحتی از توانایی ثبت هتل و پرداخت در لحظه برخوردار هستند.

این شرکت خلاق در آغاز راه، فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرد و در ادامه با راه اندازی سایت ایران هتل در زمینه جذب توریست‌های خارجی و ارائه خدمات گردشگری فعالیت اصلی خود را ادامه داد و تاکنون زمینه ساز رزرو و جذب هزاران مکان اقامتی برای گردشگران شده است.

نحوه معرفی و ارائه خدمات این شرکت خلاق از طریق فناوری‌های دیجیتال صورت می‌گیرد و زمینه تمرکز اصلی این مجموعه، مکان‌های باستانی و مناطق پر جاذبه توریستی و گردشگری است که از طریق دیجیتال مارکتینگ در وبسایت‌های خارجی انجام می‌شود.

با توجه به این که ایران دارای ظرفیت قابل توجهی از لحاظ مکان‌های تاریخی، فرهنگی است، با رفع چالش‌ها و مشکلات اقامتی، زمینه‌های رشد مناطق توریستی و گردشگری فراهم می‌شود. شرکت‌های خلاق زیادی به واسطه حمایت‌های ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این حوزه ورود پیدا کنند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا