ورزش

نکونام: در فولاد کسی اعتراض نمی کند و فقط من هستم/ کمیته انضباطی به جای جریمه طلبم را از تیم ملی بگیرد


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در باشگاه ما کسی نیست که اعتراض کند من یک نفره همه کار انجام می‌دهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اهواز، جواد نکونام بعد از تساوی بدون گل مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت:  بهتر است که در مورد بازی اصلا صحبت نکنیم خسته شدیم، در زمین خودمان 4 بازی کردیم و تنها تیمی که مقابل‌مان فوتبال بازی کرد تراکتور بود. سه بازی هر طور دلشان خواسته با ما رفتار کرده‌اند. کارهایی در زمین انجام شده که اگر من و تیمم انجام بدهند باید ببینید چه اتفاقی رخ می‌دهد. داور در دقیقه 35 به دروازه بان حریف کارت زرد داده خب چرا کارت داده برای اینکه در صورت تکرار کارت قرمز بدهند. 

وی افزود: همه تیم‌ها می‌آ‌یند و به همین شکل از ما می‌خواهند در اهواز امتیاز بگیرند و با خوشحالی و یک امتیاز به خانه برگردند. مدام بازیکنان‌شان روی زمین می‌خوابند چه دقیقه یک باشد چه دقیقه 90؛ من با داور دوستانه صحبت کردم باید همه به هم کمک کنیم.

نکونام با انتقاد از باشگاه فولاد خوزستان گفت: در باشگاه ما کسی نیست که اعتراض کند من یک نفره همه کاری انجام می‌دهم. به افشاریان می‌گویم داور خوب بگذارید. این داور خوب قضاوت کرد اما مدام بازی از جریان می‌افتاد. وقتی به او می‌گویم می‌گوید شاید بازیکنان واقعاً مصدوم شده باشد من هم دوست ندارم هیچ کسی در این فوتبال صدمه بینند بازی باید جوانمردانه باشد ما جای دیگر در زمین حمله می‌کنیم دروازه‌بان‌شان به زمین می‌افتد. از آقای افشاریان سؤال می‌کنم مگر تیم ما مدعی نیست؟ اصلاً ما می‌خواهیم پنجم شویم چرا برای ما داور خوب نمی‌گذارند. تیم های دیگر بهترین داوران‌ را برای آنها می‌گذارند باز هم بیانیه می‌دهند و می‌گویند داوران قوی برای ما انتخاب کنید. باز هم می‌گویم این داور خوب قضاوت کرد اما در جریان بازی مدام بازی از جریان خارج می‌شد.

سرمربی فولاد با اشاره به جریمه‌ای که کمیته انضباطی برای او در نظر گرفته است، عنوان کرد: در هفته‌های قبل مصاحبه کردم کمیته انضباطی من را جریمه کرد چرا من را جریمه می کنند چون حرف حق می‌زنم و از منافع باشگاهم دفاع می‌کنم و به نفع فوتبال صحبت می‌کنم. اگر راست می‌گویند بروند باشگاه‌های بدهکار را جریمه کنند که سال‌ها است نمی‌توانیم پول‌مان را از آنها بگیریم من حتی نمی‌توانم پولم را از تیم ملی بگیرم از تیم ملی هم طلبکارم اما من را جریمه می‌کند. با ا ین حال من باز هم اعتراض خواهم کرد.

وی افزود: همه اینها به خاطر این است که باشگاه ما زور ندارد و در این بخش ضعیف است. در بخش فنی هم باید بگویم امروز ما  تیم محلی بودیم، بی‌برنامه و محلی بازی کردیم. این باشگاه فولاد است. از من جواد نکونام گرفته تا بقیه‌ همه باید به احترام این باشگاه فولاد خوب کار کنند. همه باید کمک کنند تنهایی نمی‌توانم کاری کنم. در این مسابقه هم تیم ما زحمت کشید حمله می‌کرد اما بازیکنان حریف خودشان را به زمین می‌افتاد و می‌خوابیدند خودشان حمله می‌کردند باز هم زمین می‌افتادند و می‌خوابیدند. 

نکونام تأکید کرد: دروازه‌بان دقیقه 30 کارت زرد گرفته خیالش راحت است که دیگر کسی با او کاری ندارد در حالیکه وقتی یک کارت زرد می‌گیرد معنایش این است که در صورت تکرار باید کارت قرمز بگیرد و اخراج شود. اتفاقات خنده‌داری در فوتبال ما رخ می‌دهد. فوتبال ما با این شرایط درست نمی‌شود. در چهار بازی که ما مساوی کردیم فقط تراکتور مقابل ما فوتبال بازی کرد. سه تیم دیگر جور دیگری بازی کردند.

وی افزود: فولاد در زمین خودی به حریف فشار بی‌امانی وارد می‌کند اما بازیکنان حریف یاد گرفتند بخوابند و یک امتیاز را بگیرند و با سلام و صلوات از اهواز بروند. در فوتبال همه چیز در زمین است و نبرد 11 به 11 است نه اسم و رسم مهم است نه هزینه و سرمایه‌گذاری تیم باید زحمت کشید تا پیروز شد.

سرمربی فولاد افزود: بله باشگاه فولاد هزینه کرده خدا را شکر که هزینه کرده و بهترین بازیکنان را گرفته‌ایم اما باید زحمت کشید. با این شرایط فوتبال ما درست نمی‌شود.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا