ورزش

بهترین گل فصل در اولین روزهای پاییز (عکس)

گل تماشایی میگل آلمیرون، ستاره نیوکسل، در جریان پیروزی 4-1 این تیم مقابل فولام با تحسین‌های زیادی مواجه شده و از نامزدهای بهترین گل ماه لیگ برتر به حساب می‌آید.

به گزارش “ورزش سه”،  در جریان دیدار نیوکسل و فولام که امشب به میزبانی فولام برگزار شد میگل آلمیرون دومین گل تیمش و اولین گل خود در این بازی را با یک ضربه والی دقیق و تماشایی به ثمر رساند. گل دیدنی او با تحسین‌های زیادی همراه شده و از هم‌اکنون یکی از نامزدهای اصلی گل ماه لیگ برتر به حساب می‌آید.

حتی برخی از هواداران نیوکسل پا را از این هم فراتر گذاشته و معتقدند گل تماشایی آلمیرون می‌تواند به عنوان بهترین گل فصل انتخاب شود.

یک کاربر توییتری در این باره نوشت:” با اینکه اول ماه اکتبر هستیم اما آلمیرون با این گل زیبا تکلیف بهترین گل ماه را مشخص کرد. چه ضربه‌ای، چه گلی. به احترام آلمیرون کلاه از سر برمی‌داریم”.

ادی هوو، سرمربی نیوکسل، در پایان بازی از بازیکنانش ستایش کرد و گل آلمیرون را بسیار زیبا دانست. او در این باره گفت:” مدتها بود به چنین برد قشنگی نیاز داشتیم. مدتها صبر کردیم تا دومین پیروزی فصل را دشت کنیم و حالا با این نتیجه عالی موفق شدیم به هدف‌مان برسیم.

گل آلمیرون؟ گل تماشایی‌ای که او زد نیاز به توصیف ندارد. همه دیدند بازیکن ما با توپ چه کرد”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا