ورزش

سرآسیایی: آقای ساپینتو لات کجا هستید؟؟

رفتار سرمربی استقلال چاله میدانی بود

مجتبی سرآسیایی که به شدت از رفتار ساپینتو ناراحت شده است در کنفرانس بعد از بازی به این موضوع واکنش تندی نشان داد.

به گزارش ورزش سه مجتبی سرآسیایی‌ مربی گل گهر سیرجان بعد از شکست مقابل استقلال در کنفرانس خبری گفت: به تیم خوب و بزرگ استقلال تبریک میگویم. اول در رابطه با فوتبال و کیفیت آن صحبت می کنم. باید به بازیکنان خودمان خدا قوت بگویم که تلاش زیادی کردند و تقریبا آن چیزی که می خواستیم را در این بازی پیاده کردند و موقعیت‌های زیادی به وجود آوردند ولی فوتبال بی رحم است و یک جریمه کننده بزرگ است که این جریمه امروز نصیب ما شد و موقعیت های زیادی که ایجاد کردیم و تبدیل به گل نکردیم با کمترین موقعیتی که به حریف دادیم سه امتیاز را به استقلال واگذار کردیم و ناراحتی ما از این قضیه است.

وی ادامه داد: روی بحث پنالتی هیچ صحبتی نداریم و صد در صد پنالتی بود. فوتبال را در زمین و در یک شرایط فوتبالی به خاطر اشتباهاتی که داشتیم و موقعیت هایی که تبدیل به گل نکردیم دو بر یک واگذار کردیم. اشتباهات فاحشی که روی دو گل داشتیم. قطعاً انتظارات ما بیشتر از این بود، با تدابیر آقای قلعه نویی روی این مسائل کار خواهیم کرد. 

مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.

وی در مورد  درگیری های دو نیمکت و رفتار ساپینتو اینگونه واکنش نشان داد: ناراحتی ما به خاطر رفتار زشت سرمربی تیم بزرگ استقلال تست‌. با تمام احترامی که برای تیم استقلال و هوادارانش قائل هستم واقعا رفتار ساپینتو چاله میدانی بود و این رفتار برای کنار زمین مناسب نیست. در صحنه ای که ما داریم به سمت داور می رویم وسط راه با دستیار آقای قلعه نویی درگیر شد و در سینه اش کوبید و وقتی اخراج شد دوباره به سمت ما حمله کرد. مگر مصونیتی دارید که رفتار شما با مربیان دیگر فرق می کند؟ چند بار این اتفاق افتاده است. کنار زمین به شیشه پایین پله لگد زد،به سمت مربیان ما دوید که همه گرفتنش. ایشان سپر آهنی دارد؟ اگر این رفتار را یک مربی ایرانی انجام داده بود ۱۰ جلسه محرومش می کردند. مگر می شود این اتفاق به همین راحتی بیفتد؟ این چه شرایطی است؟ چه شخصیتی است؟ هیچ کس نمی تواند به راحتی از نام بزرگ استقلال و هوادارانش بگذرد ولی مگر میشود از رفتار زشت ایشان گذر کرد؟ آن هم در شرایطی که مشکلات داخلی گریبان‌گیر ما است و همه عصبی هستیم. مردم ما تحت فشار هستند. اگر این بازی تماشاچی داشت فکر میکنید یک مشکل خیلی بزرگ ایجاد نمی‌شد؟ 

سرآسیایی یادآورد شد: چه کسی قرار است جلوی این ها را بگیرد؟ که به این راحتی این تو چند دفعه به خودش اجازه داده رفتار های این مدلی را انجام بدهد. شما لات کجا هستید؟ چقدر خیالت راحت است که این ناهنجاری ها را در بازی به این بزرگی اتجام می دهی؟ انشاالله که تمام مشکلات ما که این کوچکترینش است به زودی حل شود و خیلی زود شاهد یک شرایط امن و خوب در کنار همدیگر باشیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا