ورزش

سیو سه امتیازی سیدحسین در دقیقه 100 (عکس)

کاپیتان پیروزی را برای استقلال حفظ کرد

واکنش دیدنی سیدحسین حسینی در دقیقه 90+10، اجازه نداد که پیروزی شیرین آبی ها از دست برود.

به گزارش “ورزش سه”، با وجود بازگشت از اردوی پرفشار تیم ملی و حضور ثابت در دیدار حساس مقابل سنگال، اما حسینی با تنها یک جلسه تمرین دوباره در ترکیب اصلی استقلال برابر گل گهر قرار گرفت و می توانست روز خوب خودش را نیز تکمیل کند که البته کمی بدشانس بود.

حسینی که تا پیش از گل تساوی گل گهری ها مطمئن ظاهر شده بود، در آن صحنه با تیکدری نژاد در موقعیتی تک به تک قرار گرفت. حمله آبی ها با پاتک میزبان و یک ضدحمله مواجه شده بود و به همین دلیل بازیکن گل گهر با استفاده از نفوذ سلمانی، توانست از سمت راست خودی در موقعیت ایده آل قرار بگیرد.

تیکدری نژاد در تقابل با حسینی، ضربه اش را با قدرت تمام روانه دروازه کرد اما کاپیتان استقلال توانست مقابل شوت سرکش این بازیکن ایستادگی کند ولی از بدشانسی او، توپ ارتفاع گرفت و تلاش حسینی برای رسیدن به آن و جلوگیری از باز شدن دروازه، بی نتیجه بود.

اما اوج کار سیدحسین در دقیقه 90+10 بود. جایی که گل گهر در آخرین فرصت خود برای رسیدن به گل تساوی، صاحب یک موقعیت بزرگ و استثنایی شد. ضربه امین قاسمی نژاد با برخورد به مدافعین استقلال، جلوی پای اریک بانیاما قرار گرفت. او از تکل رافائل سیلوا عبور کرد و خود را در موقعیت شوت زنی قرار داد.

ضربه پای چپ بانیاما در محوطه 6 قدم بین کی روش استنلی و سیدحسین حسینی قرار گرفت و کاپیتان آبی ها با شیرجه ای بلند و دیدنی، با یک دست توپ را متوقف کرد و سپس در رفلکس دوم، سریعا توپ را در آغوش گرفت و مانع از گلزنی مهاجم برزیلی سیرجانی ها شد.

سیو دیدنی حسینی در شرایطی رقم خورد که او خستگی اردوی اتریش را نیز در بدن داشت و با وجود طولانی شدن بازی، با سیوی دیدنی مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد تا استقلال سه امتیاز را با خود به تهران ببرد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا