ورزش

آنچلوتی نگران است؛ برنامه‌های ویژه کارلتو برای جام‌جهانی

گزارش مارکا

کارلو آنچلوتی در هفته های اخیر از تاثیر منفی احتمالی جام جهانی بر عملکرد رئال مادرید ابراز نگرانی کرده اما او برای هر شرایطی برنامه خاصی دارد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید در 27 روز پیش رو بازی هایی حساس و فشرده را باید انجام دهد و سپس بازیکنان ملی پوش راهی اردوی تیم های ملی خود خواهند شد. 50 روز دیگر جام جهانی شروع خواهد شد و رقابت های باشگاه چندین هفته تعطیل می شوند.

کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، در نشست خبری روز گذشته خود بار دیگر از این قضیه ابراز نگرانی کرد و گفت که تا قبل از شروع جام جهانی همه چیز مطلوب است ولی دغدغه اصلی پس از بازگشت ملی پوشان خواهد بود اما او تاکید کرد که برای هر شرایطی آماده هستند.

برنامه رئال قبل از شروع جام جهانی

همه چیز در این رابطه مشخص است. رئال در ماه اکتبر هر سه روز یک بازی خواهد داشت و کارلتو قطعا نمی تواند در دو بازی متوالی از یک ترکیب یکسان استفاده کند. استفاده از سیستم چرخشی قطعی است و به همه بازیکنان بازی خواهد رسید. آنچلوتی دیروز تاکید کرد که به همه بازیکنانش نیاز دارد و باید آماده باشند. او همچنین به این نکته اشاره کرد که باید هر چه زودتر تکلیف صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مشخص کنند و در لالیگا نیز صدرنشینی خود را تا قبل از شروع جام جهانی و با گرفتن حداکثر امتیازات لازم حفظ کنند. 

برنامه رئال در طول جام جهانی

تعداد زیادی از بازیکنان رئال در جام جهانی حاضر خواهند بود ولی به بازیکنانی که در مادرید خواهند ماند ابتدا دو هفته مرخصی داده می شود و سپس باید به تمرینات برگردند و زیر نظر پینتوس، کارهای بدنسازی را انجام دهند. آندری لونین، لوکاس واسکز، داوید آلابا، ناچو، تونی کروس، خسوس وایه‌خو، آلوارو اودریوسولا، دنی سبایوس و ماریانو بازیکنان در دسترس کارلتو هستند و باید دید وضعیت مارکو آسنسیو و ادواردو کاماوینگا چه خواهد شد. هر دو این شانس را دارند که در فهرست نهایی اسپانیا و فرانسه برای جام جهانی قرار بگیرند. رئال در این مدت چند بازی دوستانه و با استفاده از بازیکنان تیم دوم خود نیز خواهد داشت.

برنامه رئال پس از جام جهانی

آنچلوتی به بازیکنان غیر ملی پوش خود اطمینان کامل دارد و بدون شک خوشحال است که تونی کروس و داوید آلابا را در طول جام جهانی در احتیار خواهد داشت. 10 روز پس از پایان جام جهانی، رئال باید در لالیگا به میدان برود. به هر ملی پوش رئال دو هفته استراحت داده خواهد شد و قطعا تعدادی از بازیکنان که به مراحل نهایی جام جهانی راه یافته اند، در بازگشت، چند بازی لالیگا را از دست خواهند داد. حتی شاید تا اواسط ژانویه نیز در دسترس نباشند. مشکل بزرگ کارلتو اینجاست که بیشتر بازیکنان در دسترس، مدافع هستند. به همین دلیل ایکر براوو و آریباس از تیم دوم در تیم اول استفاده خواهند شد. 

می توان حدس زد که ترکیب رئال در اولین بازی پس از اتمام جام جهانی اینچنین خواهد بود: لونین، اودریوسولا، ناچو، وایه‌خو، آلابا، کروس، سبایوس، ایکر براوو، لوکاس، آریباس و ماریانو. به همین دلیل کارلتو اصرار دارد که تا قبل از جام جهانی حداکثر امتیازات لازم در لالیگا را جمع کنند چرا که با این ترکیب، احتمال از دست دادن امتیاز در اواخر دسامبر و اوایل ژانویه بالاست.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا