جامعه

گوش ندادن به تبلیغات دشمنان بهترین راه مقابله با تزریق ناامیدی است


کارشناس تعلیم و تربیت گفت: بهترین راه برای مقابله با تزریق ناامیدی به جامعه و تبلیغات خشونت طلبانه دشمنان، فعالیت‌های عملی و فرهنگی وحدت آفرین برای تقویت وحدت، آرامش و گوش ندادن به تبلیغات دشمنان هست.

نستوه کارشناس تعلیم و تربیت در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقات اخیر در کشور، اظهار کرد: آموزش و پرورش منبع حیات‌بخش برای جامعه است؛ هم برای امروز و هم برای فردای جامعه؛ لذا نقش معلم در اتفاقات اخیر کشور، بصیرت افزایی و ارتقای آگاهی آحاد جامعه جهت دشمن شناسی است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در نسل جوان، ادامه داد: به اعتقاد بنده و اکثر کارشناسان حوزه علوم اجتماعی باید در زمینه اشتغال و تفریحات سالم جوانان و هم زمان فعالیت‌های فرهنگی مؤثر برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان از سوی دولت و بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شود.

نستوه به تلاش دشمن برای نفوذ به مدرسه اشاره کرد و گفت: برای کاهش نفوذ دشمنان به مدارس باید حوزه فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی و تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش بیش از پیش تقویت شود.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای مقابله با تزریق ناامیدی به جامعه و تبلیغات خشونت طلبانه دشمنان، فعالیت‌های عملی و فرهنگی وحدت آفرین برای تقویت وحدت، آرامش و گوش ندادن به تبلیغات دشمنان هست، اضافه کرد: نقش معلمان در این خصوص، ارتقای آگاهی دانش‌آموزان و خانواده‌هاست.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا