ورزش

پرهیزکار: دوست داریم با مهدوی کیا ادامه دهیم

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال می گوید فدراسیون فوتبال دوست دارد به همکاری خود با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید ادامه دهد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم امید بعد از ناکامی در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند که با شکست در برابر ترکمنستان و حذف در مرحله گروهی همراه بود قصد داشت شهریور ماه در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در شهر قونیه ترکیه شرکت کند اما به خاطر عدم حضور بازیکنان در تمرینات پیش از سفر به ترکیه مهدی مهدوی کیا تمرینات تیم را تعطیل کرد و از بازیکنان خواست به اردوی تیم های باشگاهی خود برگردند. بعد ازاین هم قرارداد مهدی مهدوی کیا به پایان رسید و در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر انتخاب محرم نوید کیا سرمربی فصل گذشته تیم سپاهان هم به گوش رسید.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال نظرات خود را در مورد تیم امید اینطور بیان کرد: « درباره تیم امید باید بگویم ظاهراً خود مهدوی کیا علاقه‌ای برای ادامه حضور ندارد. مسئول این حوزه کمیته جوانان است اما هیچ درخواست و مکاتبه ای در این خصوص انجام نداده است. در حال حاضر درباره تیم امید موضوعی نداریم که آن را بگویم. فدراسیون فوتبال علاقه دارد با مهدوی کیا ادامه بدهد. اگر برای تیم امید گزینه‌ای مثل نویدکیا و … را شنیده‌اید بگویید تا ما هم بشنویم. شاید این اسامی گمانه‌زنی باشد. نویدکیا مربی ارزشمند و جوانی است که کارنامه خیلی خوبی دارد. در سپاهان هم خیلی موفق بود ولی هنوز صحبتی در این مورد نشده است.»

گفتنی است تیم امید شهریور ماه سال آتی باید در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت کند و با توجه به عدم همکاری باشگاه ها با تیم امید به نظر می رسد این تیم از این پس تنها باید در روزهای فیفا برای برگزاری تمرینات و هم چنین بازی های دوستانه برنامه ریزی کند؛ دقیقا مثل تیم ملی.

با اعلام پرهیزکار سرمربی جدید تیم امید باید از سوی کمیته جوانان به کمیته فنی و در ادامه اعضای هیات رییسه معرفی شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا