شهرستان ها

وزیر ورزش وارد گرمسار شد/ بررسی طرح‌های ورزشی در اولویت

گرمسار- مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه وزیر ورزش در سفر یک روزه وارد گرمسار شد، گفت: بررسی طرح های ورزشی مهمترین برنامه کاری سفر سجادی‌فر است.

محمد تقی علوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان سمنان با استقبال مسئولان استانی وارد شهر ایوان‌کی شد، ابراز داشت: ایشان در بدو ورود به شهرستان گرمسار در اولین حضور خود به مقام والای شهدای گمنام در گلزار شهدای ایوان کی ادای احترام کردند.

وی با بیان اینکه وزیر ورزش از مجموعه ورزشی شهید اشتری و پروژه استادیوم پنج هزار نفری شهرستان گرمسار نیز بازدید کردند، افزود: بازدید از برخی طرح‌های ورزشی، بررسی وضعیت طرح‌های نیمه تمام و افتتاح سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی کهن آباد از برنامه‌های سید حمید سجادی عنوان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه وضعیت طرح‌های ورزشی استان نیز در این سفر موردبررسی قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: در این سفر می‌کوشیم تا برای طرح‌های نیمه تمام ورزشی بتوانیم اعتبارات مورد نیاز را جذب و این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

به گزارش مهر، علاوه بر استاندار و مسئولان استان سمنان، دکتر بنیامین شکوه‌فر معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها در این سفر دکتر سجادی را همراهی می‌کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا