ورزش

وعده پرداخت 30 درصدی به بازیکنان صنعت نفت/ پارو از گرداب مشکلات مالی عبور می‌کند؟

صنعت نفت آبادان با وجود حضور در لیگ برتر فوتبال، با مشکلات مالی مواجه است و بودجه این تیم نسبت به بعضی تیمهای


به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه صنعت نفت آبادان در سال‌های اخیر به دلیل وجود بندی در قانون توسعه برای دریافت کمک مالی از منابع دولتی، با مشکل مواجه است. یکی از اخبار قابل توجه پیرامون تیم‌های نفتی لیگ برتری میزان پرداختی آنها به بازیکنان است. 

در همین رابطه بعد از بازی هوادار، ابراهیم قاسم‌پور مدیر فنی صنعت نفت آبادان با مقایسته نسبت بودجه صنعت نفت و بعضی باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرد: «ژیان سواریم اما با بنز و بوگاتی رقابت می‌کنیم.»

در حالی که بعضی اخبارها حاکی از بودجه ثابت 10 تا 15 میلیاردی صنعت نفت است، اما بررسی‌ها حاکی از آن است که میزان دریافتی زردپوشان در هفته‌های ابتدایی لیگ به 7 درصد رسید.

بعد از این موضوع تغییرات مدیریتی و مربی در صنعت نفت شرایط این تیم راکمی متفاوت کرد. حالا بعد از روی کار آمدن احمد پارو در صنعت نفت، به بازیکنان و اعضای تیم فوتبال این باشگاه اعلام شده که در روزهای آینده میزان دریافتی آنها را به 30 درصد می‌رسانند. باید دید این صحبت‌ها چه زمانی عملی می‌شود.

این در حالی است که پارو در یکی از برنامه‌های تلویزیونی از پیگیری برای حل مشکلات مالی خبر داد اما به طور مشخص می‌توان گفت برای پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان حداقل در کوتاه مدت این باشگاه با مشکلاتی مواجه است.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا