ورزش

حیدری: به بازیکنان استقلال گفتیم باید عطش داشته باشید/ نیمکت گل‌گهر عامل شلوغی‌ها بود


مربی تیم فوتبال استقلال فه انتقاد از رفتار نیمکت نشینان گل گهر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو حیدری در خصوص پیروزی ۲بر یک آبی‌پوشان پایتخت برابر گل‌گهر، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی سختی بود. گل‌گهر تیم بسیار خوبی است. ما می‌دانستیم بازی کردن در سیرجان مقابل کل گهر سخت است. روند خوبی از چند بازی قبل داشتیم که بعد از مسابقه با نساجی، لیگ تعطیل شد. از طرفی ما زمانی به دست آوردیم که سرمربی بیشتر با بازیکنان کار کند ولی توقف بازی‌ها هم کار را سخت کرد تا به شرایط بازی برگردیم. به بازیکنان قبل از بازی گفتیم باید مانند قبل از بازی با نساجی عطش داشته باشیم تا سه امتیاز را بگیریم. دیدید که تیم ما حرفه‌ای بازی کردیم و می‌شد گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی در مورد اتفاقات پایانی بازی، گفت: در ابتدای این بازی ساپینتو از اول با قلعه‌نویی خوش و بش بسیار خوب و گرمی داشت. حتی به قلعه‌نویی گفت که خیلی به شما احترام می‌گذارم و حتما بازی خوبی می‌شود. دیدید که ساپینتو بیشتر دقایق مسابقه روی نیمکت بود و خیلی کم کنار خط آمد. معلوم بود که می‌خواهد آرامش و تمرکز داشته باشد. بارها دیدم که نیمکت آن‌ها با داور چهارم مشاجره می‌کرد و داور بارها به آن‌ها تذکر داد.

مربی استقلال تصریح کرد: بین دو نیمه هم نیمکت حریف با داور صحبت کرد. الهویی به داور گفت که ساپینتو به پرتغالی توهین می‌کند ولی من واقعا این را ندیدم. این یک ادعای نادرست و کذب است. در اواخر نیمه دوم یک پنالتی واضح به نفع ما اعلام شد و همه کارشناسان هم آن را تایید کردند. نمی‌دانم چرا نیمکت حریف ۷۰ متر وارد زمین شد تا تصمیم داور را عوض کند. حتی آن زمان هم ساپینتو از محل مربیان خارج نشد. از خود داور هم سوالم این است که چرا ساپینتو اخراج شد؟ او به دلیل اخراج نادرستش عصبی شد. ما هنوز هم نمی‌دانیم چرا او اخراج شد. از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم. او مثل ساپینتو به داور اعتراض نمی‌کرد ولی نیمکت گل‌گهر زیاد به داور اعتراض می‌کرد.

حیدری افزود: من در زمان اتفاقات اواخر مسابقه، نزدیک صحنه ها بودم و همه چیز را دیدم. ساپینتو کاری انجام نداد که مستحق کارت قرمز باشد، بلکه دلیل شلوغی‌ها، تحریکات نیمکت نشینان گل گهر بود. آن‌ها نه تنها از نیمکت خودشان به سمت نقطه کرنر آمدند و به داور و کمک اعتراض کردند، بلکه مقابل نیمکت ما هم تجمع کردند و باعث تحریک تیم ما شدند. اگر نیمکت گل گهر به تصمیم درست داور احترام می‌گذاشت، هیچ کدام از این اتفاقات نمی‌افتاد.

مربی استقلال ادامه داد: ساپینتو دلیلی برای اعتراض نداشت زیرا تیمش در دقایق پایانی، صاحب ضربه پنالتی شده و هیچ نیازی به اعتراض نداشت. نیمکت تیم گل گهر باعث شلوغ کاری‌ها و جنجال‌ها بود و آن‌ها نه تنها به سرمربی ما اتهام کذب زدند، بلکه بعد از بازی هم از ادبیات بسیار زشت و ناپسندی استفاده کردند که بی احترامی کامل بود. انتظار چنین رفتاری را نداشتم.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا