ورزش

روند بلاتکلیفی تیم ملی شمشیربازی ادامه دارد

رئیس آکادمی ملی المپیک نسبت به ناتمام ماندن تعمیرات سالن شمشیربازی و بدهکاری به پیمانکار واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، کیکاووس سعیدی درباره‌ی اینکه تعمیرات سالن شمشیربازی آکادمی ملی المپیک زمان‌بر بوده و برگزاری اردوی تیم ملی نیز به دلیل تعمیرات سالن بلاتکلیف مانده است، بیان کرد: ۱۰ درصد از کار باقی مانده است. چند روزی وقفه افتاد اما هر چه زودتر کار را تمام می‌کنیم و تحویلشان می دهیم.

سعیدی در مورد اینکه گفته می شود کمیته ملی المپیک به پیمانکار بدهکار است از این رو کار ناتمام مانده و چرا تسویه حساب نکرده اند؟ تاکید کرد: کار دارد انجام می‌شود و تمام مطالبات پیمانکارها در حال پرداخت است. با توجه به تغییر دوره، تغییر امضاها زمان‌بر است از این رو چند روز زمان می برد تا امضا ها تغییر کند و کار به گردش در بیاید.

 او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سالن شمشیربازی تحویل داده می شود و از بازساری آکادمی ملی المپیک باز هم باقی مانده است؟ گفت: سالن شمشیربازی هر چه زودتر تحویل داده می شود. یکی، دو پروژه دیگر داریم که فعال هستند و بنا داریم تا یک ماه آینده کار را به پایان برسانیم.

رییس آکادمی ملی المپیک در مورد اینکه قبلا ارائه خدمات آکادمی ملی المپیک به فدراسیون ها رایگان بود و در این دوره وضعیت چگونه است؟ تاکید کرد:  آقای خسروی وفا نگاه و رویکرد ورزشی و حمایتی دارد. در این زمینه مشکلی نیست و فدراسیون ها همچنان به صورت رایگان از خدمات استفاده می کنند. آکادمی ملی المپیک با تمام ظرفیت کار می کند و براساس تصمیم ستادعالی بازی ها، سنجش آمادگی جسمانی تیم های ملی برای حضور موفق در  بازی های آسیایی انجام خواهد شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا