ورزش

شوامنی: من قیمت 80 میلیونی را برای رئال تعیین نکردم

اورلین شوامنی، هافبک رئال مادرید، می‌گوید پرداخت 80 میلیون یورو برای انتقالش به این باشگاه تصمیم او نبوده است.

به گزارش “ورزش سه”، شوامنی تابستان امسال با قراردادی گرانقیمت راهی رئال مادرید شد و همین باعث شد که او زیر ذره‌بین منتقدان و فوتبال‌دوستان قرار بگیرد. 
با این حال شرایط به شکلی پیش رفت که او فرصت بیشتری برای حضور در زمین پیدا کند و جدایی کاسمیرو و انتقالش به منچستریونایتد بسیار به سود این ستاره فرانسوی دنبال شد. 
بسیاری او را با پل پوگبا مقایسه می‌کنند اما این بازیکن در گفتگو با مارکا در این باره اظهار داشت:« من پوگبای جدید نیستم. من شوامنی هستم که قصد دارم داستان خودم را بنویسم. پوگبا بازیکنی است که من همیشه دنبالش کردم. ما در پست یکسانی بازی می‌کنیم اما پوگبا فقط یک نفر است.»


او درباره شانسش برای بازی در جام جهانی 2022 قطر در ترکیب تیم ملی فرانسه گفت:« اگر پوگبا و انگولو کانته برگردند، این سرمربی است که باید انتخاب نهایی را انجام دهد اما من همیشه با تمام وجود تلاش می‌کنم که در ترکیب ثابت قرار بگیرم. هر روز به جام جهانی فکر می‌کنم. سعی می‌کنم توجه مربی را جلب کنم، عملکرد خوبی برای رئال داشته باشم و منتظر اعلام فهرست بمانم.»
شوامنی همچنین در پاسخ به سوالی درباره قیمت بالای انتقالش به رئال اضافه کرد:« قیمت انتقال مهم نیست، فشار در این باشگاه همیشه وجود دارد. من سعی کردم با این انتظارات کنار بیایم و در زمین نمایش خوبی داشته باشم. من قیمتی برای رئال تعیین نکردم. چه با 40، با 60 یا 80 میلیون، وقتی شما به رئال می‌آیید باید بتوانید نمایش خوبی در زمین داشته باشید. من پشیمان نیستم که پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کردم  و به رئال آمدم.»

 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا