اقتصاد

ریزش بورس کمتر از دیروز!/ بیشترین ارزش معاملات برای خودرویی ها

نبش خیابان سیزدهم؛

بورس نسبت به دیروز به صورت کمتری ریزش داشته و بسیاری از نمادها به وضعیت متعادل باز گشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازار سرمایه امروز با ریزش ۳۳۱۱ واحدی به شاخص یک میلیون و ۳۱۸ هزار واحد رسید،

ارزش معاملات خرد عدد ۱,۸۴۸ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به دیروز با کاهش همراه بوده دیروز ارزش معاملات خرد بالای ۲ هزار میلیارد تومان بود، این عمل نشان دهنده نبودن فروشنده و خریدار مؤثر در بازار است،

امروز صندوق‌های با درآمد ثابت باز هم ورود پول داشته و با اقبال ۱۱۲ میلیارد تومانی همراه بودند به نظر می‌رسد ورود به صندوق‌های درآمد ثابت برای فعالانی است که در سهام ورود و خروج داشته و استراتژی نوسانگیری دارند.

ارزش صف‌های خرید در معاملات امروز ۹۱ میلیارد تومان است که نسبت به دیروز با افزایش ۱۴ میلیارد تومانی همراه بود، ارزش صف‌های فروش هم در محدوده ۳۱۸ میلیارد تومان قرار داشته که نسبت به دیروز با افزایش ۳۸ میلیارد تومانی همراه بود.

در معاملات امروز ۳۲ نماد در وضعیت صف خرید و ۸۹ نماد در وضعیت صف فروش قرار داشتند در معاملات امروز خروج پول هوشمند از ورود پیشی گرفت اما اختلاف خروج و ورود پول تنها ۴۷ میلیارد تومان بوده و در صورت استمرار می‌تواند وضعیت بهتری را در بازار سرمایه شاهد باشیم.

بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی (۰.۵ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است. پس از آن گروه‌های بیمه (۲.۴ برابر میانگین هفتگی) و شیمیایی با ارزش معاملات (۰.۸ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند. بیمه‌ای ها مانند دیروز همچنان در صدر توجهات قرار دارند و این امکان وجود دارد تا به یک خبر تمام این نمادها به وضعیت پرتقاضا بیایند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا