بین الملل

نقض آشکار حقوق بشر در فلسطین را متوقف کنید

نخست وزیر تشکیلات خودگردان:

محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست برای توقف نقض آشکار حقوق بشر فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگران فلسطین امروز دوشنبه در سخنانی از جامعه بین المللی خواست برای توقف نقض آشکار حقوق بشر فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.

وی در این باره گفت: در شرایط کنونی رژیم صهیونیستی تدابیر خود علیه فلسطینی ها را تشدید کرده و نقض آشکار حقوق فلسطینی ها به طور مداوم تکرار می شود.

اشتیه افزود: از ابتدای سال جاری میلادی ۱۶۹ فلسطینی به شهادت رسیدند که آخرین آنها امروز با شهادت دو فلسطینی به نام های خالد الدباس و باسل البصبوص در اردوگاه الجلزون رخ داد، ما از جامعه بین المللی و تمامی کشورهای جهان می خواهیم بر رژیم صهیونیستی که مسئول مستقیم تشدید خطرناک و خونین تنش ها علیه فلسطینی هاست، فشار حقیقی وارد کرده و این رژیم را مجبور به توقف فوری جنایاتش کنند.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان تاکید کرد: ما همچنین از جامعه بین المللی و اتحادیه اروپا می خواهیم روابط و توافقات همکاری و شراکت با اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را به عنوان یک رژیم اشغالگر به میزان پایبندی آنها به قوانین و موازین بین المللی و اصول پذیرفته شده حقوق بشری، منوط نمایند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا