ورزش

فلورنتینو پرز سیب را با پرتقال اشتباه گرفته است!

پاسخ خاویر تباس به رئیس رئال؛

خاویر تباس به حرف های انتقادی تند فلورنتینو پرز علیه لالیگا در مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید برگزار شد و در آن فلورنتینو پرز، رئیس رئال، در مورد مسائل مختلف صحبت کرد. مطابق انتظار او از پروژه سوپرلیگ اروپا دفاع کرد و ضمن انتقاد از یوفا و نیز ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، گفت که فوتبال بیمار است و تنها راه برگرداندن جذابیت به این ورزش، سوپرلیگ اروپاست.

پرز گفت:«اگر یوفا قرار بود رقابت‌های تنیس را سازماندهی کند، شاید فقط سه رویارویی بین راجر فدرر و رافائل نادال را شاهد بودیم. ما همچنان از سوپرلیگ اروپا دفاع می کنیم و برگزاری اش را واجب می دانیم.»

پرز در بخشی از صحبت های خود از خاویر تباس، رئیس لالیگا، هم انتقاد کرد و گفت که او در قرارداد با اسپانسرها مرتکب اشتباه شده و همان رقمی را دریافت می کند که چهار سال پیش دریافت می کرد. پرز اعتقاد دارد که لالیگا باید دریافتی از اسپانسرها را بیشتر کند و برای این موضوع اتحادیه لیگ فوتبال آمریکایی(NFL) را مثال زد که به خاطر قراردادهای هنگفت با اسپانسرها، باشگاه های این لیگ پردرآمدترین در دنیا هستند.

خاویر تباس این انتقاد را بی پاسخ نگذاشت و توییت کرد:« مقایسه فوتبال با فوتبال آمریکایی یا تنیس، مثل این است که شما سیب و پرتقال را باهم مقایسه کنید. نمی توان این ورزش ها و نیز فرهنگ مردم آمریکا را با اروپا مقایسه کرد. تحلیل و ارزیابی او کاملا ابتدایی است.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا