دانش و فناوری

سرپرست دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان معارفه شد


سرپرست دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان معارفه شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آیین تکریم فدا حسین محمدی مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان امور دانشجویان و معارفه سرپرست جدید این دفتر با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان برگزار شد.

در این مراسم داداش‌پور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فدا حسین محمدی، حسین امامعلی‌پور را به عنوان سرپرست جدید دفتر طرح و برنامه این سازمان معرفی و تصریح کرد: از اینکه دکتر امامعلی‌پور این مسئولیت را پذیرفتند، سپاسگزارم، ایشان با تجربه چندین ساله در دانشگاه‌ها به ویژه در سمت معاونت دانشجویی، اولویت‌ها را می‌شناسد و توان حل مسائل و چالش‌ها را دارد.

داداش‌پور در ادامه افزود: اطمینان دارم که دکتر امامعلی‌پور کمک خواهند کرد تا دیدگاه ما در خصوص مسائل طرح و برنامه از جمله تعامل هر چه بیشتر با سازمان برنامه و بودجه، مجلس،کمیسیون برنامه بودجه، نیاز سنجی ادارات و دانشگاه‌ها و کمک به ارتقای بودجه محقق شود.

گفتنی است؛ در بخش پایانی این آیین، حکم انتصاب، سرپرست جدید دفتر طرح و برنامه‌ سازمان امور دانشجویان و لوح قدردانی سرپرست سابق این حوزه، توسط رئیس سازمان امور دانشجویان به آنان اهدا شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا