ورزش

تاریخ انتخابات فدراسیون سوارکاری مشخص شد

مجمع فوق العاده انتخابات فدراسیون سوارکاری با دستور تجدید انتخابات، ۳ آبان سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش “ورزش سه” به نقل از ایسنا، بر اساس نامه محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به حیدری، سرپرست فدراسیون سوارکاری با درخواست اعضای فدراسیون سوارکاری جهت برگزاری مجمع عمومی به طور فوق‌العاده با دستور تجدید انتخابات در روز سه شنبه مورخ ۳ آبان ساعت ۱۰ صبح موافقت می‌شود.

گفتنی است در ابتدا پس از تفاهم صورت گرفته بین محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و آرش فرهادیان، سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون ها با مسعود خلیلی، رییس سابق فدراسیون سوارکاری، تصمیم بر این شد تا انتخابات فدراسیون سوارکاری در تاریخ ۲۱ خرداد سال جاری که از سوی وزارت ورزش و جوانان به دلیل عدم حضور نماینده این وزارتخانه به عنوان نهاد نظارتی مورد قبول واقع نشد، تجدید شود. پس از آن نیز اعلام شد مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در حالی ۱۶ مهرماه سال جاری با اعلام رییس سابق این فدراسیون به ایسنا تجدید می شود که همان نامزدها و اعضا در مجمع فوق العاده انتخاباتی شرکت خواهند کرد.

بنابراین در نهایت با ابلاغ معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به سرپرست فدراسیون سوارکاری، قرار است انتخابات این فدراسیون ۳ آبان سال جاری برگزار شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا