ورزش

اینزاگی: بارسلونا به ناحق مقابل بایرن مونیخ شکست خورد

با یکی از بهترین‌های اروپا بازی داریم؛

سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان اینتر، بارسلونا را یکی از بهترین تیم های اروپا خطاب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، نتایج ضعیف اینتر در هفته های اخیر باعث شده سیمونه اینزاگی به شدت تحت فشار قرار بگیرد و حتی اخباری در مورد احتمال اخراج او در صورت شکست در دیدار فردا شب برابر بارسلونا نیز شنیده شده است. حالا سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد تیمش علیرغم ارائه نمایشی درخشان برابر رم، شکست خورده است.

سیمونه اینزاگی گفت: “بازی فردا شب مقابل بارسلونا از اهمیت زیادی برخوردار است ما با حریف قدرتمندی مواجه خواهیم شد. ما بازی با رم را آنالیز کرده سپس روی بارسلونا تمرکز خواهیم کرد. به دلیل کسب نتایج اخیر در لحظه دشواری قرار داریم. فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل رم ارائه داده و مستحق یک نتیجه متفاوت بودیم، اما می‌دانیم که باید تلاس بیشتری انجام دهیم.

فردا شب با یک تیم قدرتمند روبه‌رو هستیم، یکی از بهترین های اروپا که به ناحق مقابل بایرن مونیخ شکست خورد. آنها در هر بخشی از زمین کیفیت بالایی دارند و ما باید بسیار مصمم باشیم. تنها راه برای پایان دادن به این بحران، کسب پیروزی است و ما می توانستیم این روند را از شنبه شروع کنیم، اما نتیجه به نفع ما رقم نخورد. بارسلونا تیمی بسیار قوی است و آنها یکی از بهترین فوتبال های اروپا را ارائه می دهند.

می دانیم این دیدار چه اهمیتی دارد و ممکن است هر اتفاقی در این گروه رقم بخورد. اما ما اینتر هستیم و سعی می کنیم با تمام قدرت خود بازی کنیم. ما از سختی این مسابقه آگاه هستیم و در هفته اول علیرغم بازی خوب مقابل بایرن مونیخ، تاوان اشتباهات خود را دادیم، در لحظات کلیدی خوب نبوده و باید در مقابل دروازه برابر لروی سانه بهتر دفاع کرده و از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم. در بازی با رم ما تیم برتر زمین بودیم، اما دوباره مجبوریم از شکست صحبت کنیم.

دروازه‌بان ما حتی یک عکس العمل هم نداشت و ما توپ را به دیرک هم زدیم، اما در نهایت بازنده شدیم. دیدار با رم بهترین بازی فصل اینتر بود، اما شکست خوردیم و این اتفاق ما را ناراحت کرده است. فردا حریف قدرتمندی پیش رو داریم، باید قابلیت های بارسلونا را محدود کرده و در لحظه مناسب به آنها ضربه بزنیم.

شرایط بازیکنان اینتر؟ ما اوضاع لائوتارو مارتینز را فردا ارزیابی خواهیم کرد، اما شرایط خوآکین کوره‌آ خوب است. ما یازده بازی و هر سه روز یک مسابقه در پیش داریم و من امیدوارم بتوانم ترکیب کامل را در اختیار داشته باشم. ما چند مشکل کوچک داریم و مارسلو بروزویچ و روملو لوکاکو برای مدتی در ترکیب حاضر نخواهند بود، اما بازیکنان دیگری داریم که باید به آنها تکیه کنیم. تصور نمی کنم لوکاکو به دیدار با ساسولو هم برسد، اما او هنوز قادر به بازگشت به تمرینات گروهی تیم نیز نبوده است. من همه چیز را بازی به بازی ارزیابی می کنم، فردا آندره اونانا درون دروازه اینتر قرار خواهد گرفت.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا