ورزش

شک نداریم لیورپول فصل قبل خواهیم شد

کاستاس سیمیکاس:

کاستاس سیمیکاس، مدافع یونانی لیورپول، تاکید کرد این تیم دوباره به قدرت همیشگی تبدیل خواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در لیگ برتر در هفت بازی اول خود تنها دو بار پیروز شده و با چهار تساوی و یک باخت، فقط 10 امتیاز از 21 امتیاز ممکن را به دست آورند و در رده نهم قرار دارد. آنها در لیگ قهرمانان نیز از دو بازی سه امتیاز کسب کرده اند. در آستانه دیدار با رنجرز در این تورنمت، کاستاس سیمیکاس مدعی شد این شرایط برای لیورپول به زودی تغییر خواهد کرد.

کاستاس سیمیکاس گفت: شروع بدی برای ما و برای کل تیم در ابتدای فصل جاری رقم خورده و حالا باید با هم از این شرایط عبور کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم و باید 100 درصد تمرکز داشته باشیم. هیچ چیز تمام نشده و ما هنوز فرصت جبران و بازگشت به شرایط گذشته را داریم.

سال گذشته ما 15 امتیاز عقب افتاده و در پایان به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بسیار نزدیک بودیم. حالا نیز هیچ چیز تمام نشده است، اما اول از همه باید در مسابقات پیش رو که از فردا شروع می شود پیروز شویم. اما من به طور قطع فکر می کنم که تیم دوباره به شرایط آرمانی برخواهد گشت.

همه می دانند که این نتایج برای تیمی مانند لیورپول کافی نیست و عملکردمان در این فصل چندان خوب نبوده است. ما در مقابل آژاکس توانستیم کمی مثل همیشه باشیم، اما مقابل برایتون آنقدر خیلی نبودیم. تیم از ابتدا از تمرکز لازم برخوردار نبود و به همین دلیل دو گل زود هنگام دریافت کردیم.

مهمترین هدف در حال حاضر پیروزی در بازی های بعدی است و ما باید به هر طریقی این کار را انجام دهیم. سال گذشته در تا پایان در همه مسابقات حضور داشتیم، لیگ برتر را فقط با اختلاق یک امتیاز از دست دادیم و به فینال لیگ قهرمانان رسیدین. ما باید دوباره نشان دهیم که چه تیمی هستیم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا