شهرستان ها

امنیت خط قرمز پلیس است/ برخورد قاطع با برهم زنندگان آرامش جامعه

رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، گفت: با برهم زنندگان آرامش جامعه برخورد قاطع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین حسن پور بعد از ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شفت اظهار کرد: با تمام وجود از امنیت گیلان حراست خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بحث امنیت یکی از اساسی‌ترین نیاز جوامع بشری است، افزود: پلیس در برقراری نظم و امنیت با هیچ کسی تعارف ندارد و با هماهنگی‌های انجام شده با مرجع قضائی برخورد با اغتشاشگران و متعرضان به حقوق شهروندان قاطع و پشیمان کننده است.

سرهنگ حسن پور با اشاره به جانفشانی‌های شهیدان در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ادامه داد: پلیس برای ایجاد امنیت با کسی تعارف ندارد و در سال‌های گذشته و تجربه‌ای که داشته‌ایم ثابت شده که حتی منافقینی که با سلاح مقابله کرده‌اند نتوانستند راهی به جایی ببرند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه برای موضوع عفاف و حجاب ۱۹ دستگاه نقش اساسی ایفا کرده اما به تکالیفشان عمل نمی‌کنند، اضافه کرد: دشمن یک روزه پیاده نظامش را پیاده نکرده و برای این اغتشاشات با برنامه ورود کرده است.

جانشین انتظامی گیلان ضمن تشکر از مردم با بیان اینکه در این دو هفته مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند، افزود: امنیت مهم است ما در زمینه دفاعی هیچ مشکلی نداشته و کمبودی نداریم و بر همین اساس هم دشمن جرأت حمله نظامی ندارد.

سرهنگ حسن پور با بیان اینکه ما در موضوعات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی برای دشمن حیات خلوت ایجاد کرده‌ایم، افزود: برای پلیس امنیت یکی از ضروریات بوده و موضوع امنیت حرف اول و شرط زندگی است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است و هر کسی به این امر لطمه بزند برخورد جدی با آن صورت می‌گیرد، گفت: نظام ما اسلامی است پلیس هم در چارچوب نظام اسلامی حرکت می‌کند و فردی که بی گناه است قطعاً با یک تذکر بسنده می‌کند اما با خاطیان برخورد جدی خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: ما هم گله داریم اما مسئولین گذشته فضای مجازی را چنان باز گذاشتند تا دشمن یک سری را فریب داد و در این اغتشاشات دیدیم.

در پایان از زحمات سرهنگ «عبدالعلی شعبانی» قدردانی و سرهنگ «مجید تقی زاده» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شفت معارفه شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا