سیاسی

طرح اصلاح قانون انتخابات تا پایان مهر به صحن می‌آید/ از لایحه دولت استقبال می‌کنیم

رئیس کمیسیون شوراها گفت: فعلا دستورکار مجلس و کمیسیون شوراها طرح اصلاح انتخابات است و نمایندگان درحال تلاش هستند تا این طرح تصویب شود و به انتخابات آتی کشور برسد و احتمالا تا پایان ماه مهر به صحن علنی مجلس بیاید و در دستورکار صحن قرار بگیرد.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: مواد قانون انتخابات در کمیسیون درحال  بررسی است و برخی از این مواد که دارای ابهاماتی بود که به کمیته تخصصی آن ارجاع داده شده است تا ابهامات موجود برطرف شود.

وی افزود: فعلا دستورکار مجلس شورای اسلامی و کمیسیون شوراها طرح اصلاح انتخابات است و نمایندگان درحال تلاش هستند تا این طرح تصویب شود و به انتخابات آتی کشور برسد و احتمالا تا پایان ماه مهر به صحن علنی مجلس بیاید و در دستورکار صحن قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در پاسخ به این سوال که دولت اعلام کرده است که قصد دارد لایحه جامع انتخابات به مجلس ارسال کند تکلیف طرح مجلس چه می‌شود؟، اظهار داشت:  ما از لایحه انتخابات دولت استقبال می کنیم و اگر مورد تازه ای در آن دیده شود در قانون نهایی انتخابات اعمال خواهد شد.

جوکار تصریح کرد: اصلاح قانون انتخابات کشور نیازمند حساسیت های لازم است زیرا در این قانون می بایست انتخابات های گوناگون دیده شود و تمام موارد آن به صورت ریز باید در قانون آورده شود تا قانون هیچ گونه ابهامی نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا