سیاسی

اعلام نظر کمسیون اجتماعی درباره وزیر پیشنهادی کار

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی برنامه‌های زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون خبر داد.

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بررسی برنامه‌ها و سوابق کاری محمدمهدی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمسیون خبر داد.

وی با بیان اینکه این چندمین جلسه‌ای بود که به منظور بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه سوالات و دغدغه‌های اعضای کمسیون اجتماعی درباره سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی مطرح و در نهایت با انجام رأی‌گیری نظر اکثریت اعضا نسبت به برنامه‌ها و سوابق آقای زاهدی‌وفا مثبت بود و مقرر شد گزارش نهایی برای ارائه در جلسه علنی تهیه شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: آقای زاهدی‌وفا دراین جلسه به ابهامات و دغدغه‌های نمایندگان پاسخ داد و توانست نظر مثبت اکثریت اعضای کمیسیون اجتماعی را جلب کند.

به گزارش تسنیم،نامه معرفی محمدمهدی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز (سه‌شنبه 29 شهریور ماه) از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

در جلسه هیئت رئیسه مقرر شد، جلسه بررسی صلاحیت آقای زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز (سه‌شنبه 12 مهرماه در جلسه علنی مجلس) برگزار شود.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز 24 خرداد ماه از سمت خود استعفا کرد و از آن تاریخ این وزارتخانه به سرپرستی محمدمهدی زاهدی وفا اداره می‌شود که طبق مهلت قانونی 3 ماهه در تاریخ 24 شهریور ماه فرصت دولت برای اداره این وزارتخانه توسط سرپرس به پایان رسید و تا این روز باید وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می‌شد.

انتهای‌پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا