شهرستان ها

اهداف اصیل انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان تبیین شود

پارس‌آباد- امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: انقلاب اسلامی ثمره جانفشانی خون شهدا است و باید اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری‌بنایی عصر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد که در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جنگ فضای مجازی سرمایه‌گذاری می‌کنند که در این راستا باید اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به خوبی برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

وی با اشاره به تأثیر و نقش مسئولان و خبرنگاران در مدیریت فرهنگ فضای مجازی شهرستان تصریح کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی کانون خانواده‌ها، نظام و انقلاب اسلامی را هدف قرار داده‌اند که فضای مجازی باید کنترل و مدیریت شود و نباید این فضا را به حال خود و برای جولان دشمنان رها کنیم.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه نقش خبرنگاران در توسعه فرهنگی جامعه و بسترسازی پیشرفت بی‌بدیل است، گفت: خبرنگاران در گسترش امنیت اجتماعی و در آگاهی‌بخشی و روشنگری جامعه نقش مؤثری دارند.

حجت‌الاسلام باقری‌بنایی حجاب و عفاف را به عنوان یکی از موارد سفارش شده در دین اسلام اعلام کرد و افزود: دشمنان اسلام در همین راستا ترویج بی‌حجابی در جامعه را مورد هدف قرار داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاهی و آموزش و پرورش نظارت بیشتر به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر اهمیت و ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه اضافه کرد: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام، عاملی برای تقویت و تحکیم بنیان خانواده و همچنین سبب وقار مردان و زنان می‌شود.

صیانت از حجاب و عفاف توصیه شهدا است

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: دشمنان سعی دارند نظامی که بر اساس ارزش‌های دینی بر پا شده را از بین ببرند ولی با اراده خدا، به برکت خون شهیدان و امت اسلامی این انقلاب پا برجاست و راه شهیدان ادامه دارد.

جابر جهان‌بین تاکید کرد: ترویج حجاب و عفاف یعنی پاسداری از خون شهدا، در وصیت‌نامه‌های شهدا پر است از توصیه مردم و خواهران به رعایت این مهم و شهدای معظم در وصیت‌نامه‌های خود آن را در کنار توصیه به حفاظت و صیانت از نظام اسلامی قید کرده‌اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا