ورزش

من پل پوگبای جدید فوتبال نیستم

اورلین شوآمنی:

اورلین شوآمنی، ستاره جوان خط میانی رئال مادرید، علاقه ای به مقایسه شدن با پل پوگبا ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، خرید کهکشانی رئال مادرید در این فصل تابستان کیلیان امباپه نبود و آنها اورلین شوآمنی، ستاره فرانسوی موناکو را با رقم قابل توجه 80 میلیون یورو به خدمت گرفت. اما این بازیکن در همین مدت توانایی های را ثابت کرده و به یکی از بازیکنان تاثیرگذار ترکیب کارلو آنچلوتی تبدیل شده است. برخی اورلین شوآمنی را پل پوگبا جدید دنیای فوتبال می دانند، اما این بازیکن خودش چنین مقایسه ای دوست نداشته و مدعی شد قصد دارد داستان خودش را بنویسد.

اورلین شوآمنی گفت: “لقب پوگبای جدید؟ خیر، من پوگبای جدید نیستم، من اورلین شوآمنی هستم و سعی می کنم داستان خودم را در دنیای فوتبال بنویسم. البته پل پوگبا از آن دسته بازیکنی بود که در دوران کوچکی خیلی سبک بازی او را دنبالش می‌کردم و هنوز هم این اتفاق رخ می دهد. البته ما در یک پست بازی می‌کنیم، اما در دنیای فوتبال فقط یک پل پوگبا وجود دارد.

همچنین وقتی سن من پایین تر بود، بازی انگولو کانته را نیز خیلی تماشا کرده و عملکرد پاتریک ویرا را نیز نگاه می کردمو همیشه بازی همه هافبک‌های چه حال حاضر دنیای فوتبال و چه گذشته و مشاهده کردم تا بتوانم ویژگی‌های آن‌ها را درک کرده و سپس سبک بازی خودم را به عنوان یک بازیکن جدید، بسازم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا