شهرستان ها

ریشه تمام آشوب‌های اخیر در توطئه‌های دشمنان است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: ریشه تمام آشوب‌های اخیر در فتنه انگیزی و توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما بعد از ظهر دوشنبه در همایش یاوران وقف که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: وقف یک حرکت ماندگار در جامعه است که توسط گذشتگان به ما رسیده و ما نیز وظیفه داریم این سنت حسنه را به آیندگان منتقل کنیم.

وی افزود: وقف یک سنت حسنه در جامعه اسلامی است که دارای شرایط و ضوابطی است که مسئولان باید برای آن برنامه ریزی کنند و شرایط آن را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: موقوفات زیادی در کرمانشاه وجود دارد که یک میراث ماندگار برای این استان است و اگر موقوفات مدیریت شود فقیری در جامعه نخواهیم داشت.

علما با اشاره به وقوع ناآرامی‌های اخیر، بیان کرد: اقداماتی که طی روزهای گذشته صورت گرفته در جهت آسیب وارد کردن به کشور است زیرا جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان دارای اقتدار و صلابت است و منشأ این خط دهی‌ها در خارج کشور و به دست دشمنان است.

وی ادامه داد: متأسفانه در جریانات اخیر برخی از جوانان و نوجوانان دچار تردید شدند اما دشمنان بدانند مردم در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی ایستادند و با تقدیم شهدای بسیاری اجازه کم شدن ذره‌ای از خاک کشور را ندادند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران محکم و با اقتدار ایستاده و به راه خود ادامه می‌دهد زیرا انقلاب برگرفته از اسلام و سیره پیامبر اکرم (ص) است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا